REPREZENTANT SERVICII TEHNICE CLIENTI - Divizia Monitorizare si Control - Compartiment TV HELP DESK (Call Center)

ROMTELECOM

27-06-2008 | EXPIRA LA 03-07-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Ofera suport tehnic prin telefon pentru toti clientii de servicii TV-DTH pentru rezolvarea
deranjamentelor, pentru instalarea si configurarea echipamentelor Dolce.
• Primesc, inregistreaza si rezolva in limita competentei reclamatiile clientilor sau, dupa
caz, le directioneaza catre alte departamente spre rezolvare.
• Colaboreaza cu celelalte departamente in vederea solutionarii problemelor.


CERINTE

• Studii: absolvent sau student al unei forme de invatamant superior in domeniile
electronica si telecomunicatii sau automatica si calculatoare.
• Foarte bune cunostinte de retea si depanare PC hard si soft.
• Foarte bune cunostinte de servicii Web.
• Cunostinte de limba engleza sau o alta limba, la nivel conversational.
• Orientare catre client si solutionarea problemelor.
• Capacitate de concentrare in conditii de stress.
• Disponibilitate de lucru in ture.


BENEFICII OFERITE

Compania ofera un pachet salarial competitiv, mediu de lucru dinamic si oportunitatea de dezvoltare a carierei profesionale.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...