23-06-2008 | EXPIRA LA 29-06-2008
Job expirat
- Ofera suport tehnic prin telefon pentru toti clientii de servicii de date privind configurarea conexiunii de acces Internet ADSL, instalarea modemului, configurarea conturilor de email, configurarea serviciilor de webhosting, configurari pentru clientii IP FIX, solutii de acces dedicate (VPN, IP FIX Ultra etc), dial-up, precum si testare si diagnosticare
- Asigura suport pentru schimbarea parolelor de acces la cererea utilizatorilor
- Primesc, inregistreaza si rezolva in limita competentei reclamatiile clientilor sau, dupa caz, le directioneaza catre alte departamente spre rezolvare
- Colaboreaza cu celelalte departamente in vederea solutionarii problemelor
- Foarte bune abilitati de comunicare
- Orientare catre client si rezolvarea problemelor
- Capacitate de concentrare in conditii de stress
- Disponibilitate de lucru in ture de zi si noapte si in weekend
- Studii: preferabil absolvent sau student al unei forme de invatamant superior in domeniile electronica si telecomunicatii sau automatica si calculatoare
- Cunostinte specifice in domeniul IT, piata comunicatiilor si Internet
- Bune cunostinte de retea si depanare PC hard si soft
- Bune cunostinte de servicii Web
- Cursuri CISCO - CCNA1 reprezinta un avantaj
- Cunostinte de limba engleza
Compania ofera un pachet salarial competitiv, mediu de lucru dinamic si oportunitatea de dezvoltare a carierei profesionale.
Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...