Reprezentant Servicii Tehnice Clienti - Departament Help Desk Operatori

ROMTELECOM

14-03-2012 | EXPIRA LA 13-04-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Interfaţă unică pentru clienţii de Wholesale privind orice deranjament tehnic apărut pe serviciile de voce, date şi Internet.
• Primeşte şi înregistrează reclamaţiile clienţilor de Wholesale, validează şi emite bonuri de reclamaţii căre organizaţia corespunzătoare de întreţinere reţea (NOC şi/sau Operare în Teren).
• Informează clientul Wholesale despre evoluţia deranjamentului şi închide bonurile când reclamaţiile sunt soluţionate.
• Informează partenerii externi ai Romtelecom despre deranjamentele tehnice apărute pe capacitaţile contractate de Romtelecom din străinatate şi gestionează împreună cu aceştia tratarea lor.
• Raportează periodic şi la cerere informaţiile despre deranjamente legate de serviciile Wholesale.
• Notifică clienţii Wholesale interni şi externi despre lucrările programate din reţeaua Romtelecom ce afectează funcţionarea serviciilor.
• Armonizează lucrările programate în reţeaua Romtelecom cu cele din reţelele partenere externe pentru obţinerea unui impact minim asupra serviciilor clienţilor.
• Colectează date şi menţine o baza de date consolidată despre clienţi şi servicii Wholesale.
• Monitorizează furnizarea de servicii Wholesale pentru a asigura livrarea la timp.
• Asigură furnizarea serviciului de acces clienţilor Wholesale în spaţiile Romtelecom.
• Îşi însuşeşte şi respectă: documentaţia din aria de responsabilitate, inclusiv a sistemului de management ISO (politici, obiective, manuale, proceduri operaţionale şi instructiuni de lucru, programe, planuri etc).


Postul este pe perioadă determinată.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


CERINTE

• Studii tehnice (Telecomunicaţii, Automatică, Cibernetică).
• Curs CCNA 1 & 2 cu diplomă de absolvire (obligatoriu) – reprezintă un avantaj CCNA 3 & 4.
• Cunoştinţe introductive despre reţele de telecomunicaţii (transmisiuni, comutaţie).
• Cunoştinţe nivel mediu despre reţele IP.
• Cunoştinţe de limba engleză nivel avansat.
• Bune abilităţi de comunicare.
• Auto control, raţionament inductiv şi deductiv.
• Corectitudine, onestitate, îndemânare, iniţiative.
• Rezistenţă la stres.


BENEFICII OFERITE

-


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...