Reprezentant Servicii Tehnice Clienti - Compartiment Date & Internet ( RS-D&I)

ROMTELECOM

11-12-2012 | EXPIRA LA 10-01-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Îndeplineşte toate activităţile specifice din cadrul Compartimentului Date & Internet:

- oferă suport tehnic prin telefon pentru clienţii juridici corporate de servicii de date privind configurarea conexiunii de acces Internet dial-up, instalarea modemului, configurarea conturilor de email, configurarea serviciilor de webhosting, configurări pentru clienţii IP FIX, ADSL, soluţii de acces dedicat (VPN, iPFix Ultra, etc) precum şi testare şi diagnosticare

suport level 1;
- asigură suport pentru schimbarea parolelor de acces la cererea utilizatorilor;
- primeşte, înregistrează şi rezolvă în limita competenţei reclamaţiile clienţilor juridici corporate sau le direcţionează către alte departamente, după caz, pentru soluţionare;
- oferă răspunsuri la problemele clienţilor corporate sosite prin email sau, după caz, le direcţionează către alte departamente spre rezolvare şi urmăreşte soluţionarea acestora;
- activează şi anunţă parolele pentru serviciile de monitorizare a traficului pentru clienţii corporate cu servicii IP FIX şi servicii de date;
- serveşte ca legătură de comunicare între clienţii juridici corporate şi personalul de vânzări pentru a asigura receptivitate maximă.

Operează în aplicaţiile specifice în limita atribuţiilor de serviciu şi a drepturilor de acces.
Colaborează cu departamentele tehnice în vederea soluţionării problemelor de natură tehnică.
Desfăşoară activitatea în cadrul proceselor în care este implicat, în limita responsabilităţilor descrise prin procedurile, deciziile, actele interne ale organizaţiei.

Dacă doreşti să devii membru al echipei noastre, asteptam cu interes CV-ul tău.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.
Postul este pe perioadă determinată


CERINTE

Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj).
Cursuri specifice: „Comunicare şi relaţii cu clienţii”, „e-Care”, „Remote Testing System”, „Customer Service”.
Curs CCNA 1 & 2 cu diplomă de absolvire (obligatoriu) – reprezintă un avantaj CCNA 3 & 4.
Lucru în sfera relaţiilor cu clienţii.
O limbă straină de circulaţie internaţională, de preferinţă engleză.
Abilităţi de comunicare, abilităţi de ascultare, abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă, capacitatea de a crea un climat de lucru în echipă, autocontrol, stabilitate emoţională, capacitatea de adaptare a comportamentului şi abordare la situaţia dată, capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru.
Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi.
Cunoştinţe elementare despre produsele şi serviciile Romtelecom, cunoştinţe IP, networking.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...