Reprezentant servicii tehnice clienţi - Compartimet IP-TV (RS-IP)

ROMTELECOM

21-06-2011 | EXPIRA LA 21-07-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Desfăşoară activitatea de suport tehnic pentru clienţii fizici şi juridici de IPTV ai Companiei, aplicând cunoştinţele de specialitate pentru a răspunde solicitărilor acestora şi a le rezolva problemele în timp util.
• Oferă suport tehnic prin telefon pentru clienţii fizici şi juridici de servicii de IPTV, precum şi testare şi diagnosticare suport level 1.
• Primeşte, înregistrează şi rezolvă în limita competenţelor reclamaţiile clienţilor fizici şi juridici sau le direcţionează către alte departamente, dupa caz, pentru soluţionare
• Oferă răspunsuri la problemele clienţilor fizici şi juridici sosite prin email sau, dupa caz, le direcţionează către alte departamente spre rezolvare şi urmăreşte soluţionarea acestora
• Serveşte ca legatură de comunicare între clienţii fizici, juridici şi personalul de vânzări pentru a asigura receptivitate maximă.
• Operează în aplicaţiile specifice în limita atribuţiilor de serviciu şi a drepturilor de acces, respectând şi aplicând modul de lucru conform procedurilor de lucru în vigoare.
• Îşi actualizează permanent cunoştinţele profesionale, caută activ acumularea de noi cunoştinţe şi abilităţi, prin investigarea diferitelor surse.
• Dovedeşte interes în atingerea obiectivelor şi a indicatorilor de performanţă , atât la nivel individual cât şi la nivelul echipei.
• Se implică şi în alte activităţi de orientare către client, dacă este solicitat.

Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


CERINTE

Postul este pe perioadă determinată.

• Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj).
• Minim 6 luni experienţă în aria relaţiilor cu clienţii.
• O limbă straină de circulaţie internaţională, de preferinţă engleză (constituie avantaj).
• Abilităţi de comunicare, abilităţi de ascultare, abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă, capacitatea de a crea un climat de lucru în echipă, autocontrol, stabilitate emoţională, capacitatea de adaptare a comportamentului şi abordare la situaţia dată, capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru.
• Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi.
• Cunoştinţe elementare despre produsele şi serviciile Romtelecom, cunoştinţe IP, networking.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...