Reprezentant Servicii Clienti Business - Servicii de Mobil

Telekom Romania Communications S.A.

19-05-2016 | EXPIRA LA 18-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Raporteaza catre: Supervisor Servicii de Mobil/ Directia Executiva Comercial - Segment Business Romania
Localitate: Bucuresti
Pozitii disponibile: 2

SCOP:
Implementează, factureaza, livreaza conform condiţiilor contractuale şi administrează contractele de servicii ale companiei, în vederea atingerii obiectivelor de venituri agreate.


RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
• Implementeaza conform conditiilor contractuale specifice Serviciile companiei;
• Se asigura ca se livreaza marfa conform tipului de contract semnat;
• Incepe implementarea in sisteme conform tipului de contract/lucrare si specifica modul de facturare;
• Intocmeste contractele in aplicatia specifica pentru toate contractele de servicii ale companiei;
• Informează clientul si/sau Account Managerul asupra stadiului în care se află solicitarea conform procedurii interne, stabileste cu acesta termenele de executie şi comunică acestuia finalizarea lucrării confirmând totodată cu clientul funcţionarea serviciului (atunci cand este cazul);
• Realizează rapoarte săptămânale specifice activitatii şi le transmite superiorului direct;
• Escaladează problemele aparute pe cale ierarhică ori de câte ori se impune, pentru soluţionarea în termen a solicitării/sesizării clientului;


CERINTE

Studii:
• Studii medii tehnice; studiile superioare in electronică, telecomunicaţii, cibernetică, automatică, calculatoare, electrotehnică, economice constituie avantaj.

Experienţa în muncă:
• Experienta de minim 1 an in domeniul telecomunicatiilor;
• Experienta in activitatile de back-office reprezinta un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Orientare catre client;
• Orientare catre rezultate;
• Lucru în echipă – cooperează cu colegii în realizarea lucrărilor şi obiectivelor comune;
• Bune abilităţi de comunicare;
• Cunostinte de operare PC- MS Office Excel/Word/Acces, MSOutlook, IE;
• Cunostinte privind procesele specifice implementarii serviciilor/produselor companiei constituie un avantaj ;
• Rezistentă la stres;
• Capabil sa livreze in termene limita scurte ;
• Bun organizator, dinamic, responsabil;
• Cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj);
• Respect si integritate;
• Adaptabilitate la noi sarcini/mediu de lucru;
• Adaptabilitate rapidă la situaţii atipice.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.