Reprezentant servicii client (Back Office) TELEKOM Romania

Telekom Romania Communications S.A.

04-05-2016 | EXPIRA LA 03-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Inregistreaza, rezolva sau escaladeaza solicitarile venite din partea clientilor Telekom, referitor la zona de reclamatii sau sesizari.
- Furnizeaza informatii generale sau personalizate pentru rezolvarea solicitarii clientilor.
- Identifică corect şi găseşte cele mai bune soluţii pentru client şi companie, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului.


CERINTE

Profilul candidatului trebuie sa includa:
- Nivelul studiilor: studii medii(studii superioare reprezinta un avantaj)
- Experienta in domeniu: Experiență în sfera relaţiilor cu clienţii / orice experiență anterioară în call center / consumer care sau customer service constituie un avantaj.
- Foarte bune cunostinte operare PC.
Aptitudini:
- Abilităţi de comunicare;
- Abilităţi de ascultare;
- Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă;
- Stabilitate emoţională;
- Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru;
- Capacitate de a lucra în condiţii de stres;
- Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.