Reprezentant relatii cu clientii - Suport Tehnic

EasyCall Comunicatii- a CGS Company

25-10-2007 | EXPIRA LA 24-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Call Center de renume din Romania angajeaza persoane comunicative cu spirit de echipa dezvoltat pentru suport tehnic full time.


CERINTE

- Absolvent/a studii medii, student/a
- Experienta pe un post care presupune relatii cu clientii si administrare – ar putea constitui avantaj
- Interes pentru dezvoltarea profesionala in domeniu
- Cunoasterea limbii engleze nivel mediu
- Abilitati de comunicare;
- Dictie, gramatica;
- Spirit de initiativa;
- Proactivitate, autonomie;
- Disponibilitate;
- Interes pentru maximizarea satisfactiei clientilor externi si interni;
- Rezistenta la stres;
- Spirit de echipa;
- Dorinta de a se dezvolta in cadrul companiei;
- Cunostinte operare Microsoft Office;
- Disponibilitate de lucru in ture.


BENEFICII OFERITE

DISPONIBILITATE TRAINING TIMP DE 2 SAPTAMANI IN REGIM FULL TIME

- Pachet salarial atractiv, sistem de bonusare in functie de performanta.


DESCRIEREA FIRMEI

CGS Incorporated este leader pe piata contact center din Romania si una dintre cele mai mari companii de acest gen din lume.
www.cgsinc.com / www.cgsinc.ro