02-11-2007 | EXPIRA LA 02-12-2007
Job expirat
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
Call Center de renume din Romania angajeaza persoane comunicative cu spirit de echipa dezvoltat pentru suport tehnic, part time si full time.
Responsabilitati:
oferirea de suport tehnic specific clientilor companiei:
preluarea de apeluri,
analizarea problemelor semnalate de clienti (telefonic, prin e-mail sau chat),
evaluarea problemelor si alegerea modalitatilor de solutionare,
oferirea de feed-back clientilor cu privire la cauzele si solutiile problemelor semnalate,
introducerea de informatii in aplicatia software interna.
Cerinte:
- limba ITALIANA / ENGLEZA - fluent;
- cunostinte PC - nivel mediu;
- foarte bune aptitudini de comunicare, capacitate de a invata rapid, claritate in exprimare, dinamism, initiativa, capacitatea de a lucra in echipa, putere de convingere, atentie la detalii, punctualitate;
- atitudine orientata catre client.
- auto-motivat si cu spirit de echipa.
Pachet salarial atractiv, posibilitati de promovare.
CGS Incorporated este leader pe piata contact center din Romania si una dintre cele mai mari companii de acest gen din lume.
www.cgsinc.com / www.cgsinc.ro