Reprezentant relatii clienti activitate de divertisment

Call Center Expertise SRL, Mystery Rooms Escape

15-05-2015 | EXPIRA LA 14-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Cautam candidati tineri, dinamici, cu initiativa pentru postul de reprezentant relatii clienti intr-o activitate de divertisment de tip Escape Rooms.

Descrierea postului:
- Intampinarea clientilor, asistarea acestora, transmiterea informatiilor la orice solicitari si intrebari legate de serviciile oferite.
- Sustinerea instructajului inainte de joc, organizarea corespunzatoare a acestuia functie de rezervari, grad de ocupare, eventuale intarzieri, astfel incat sa nu existe intarzieri fata de calendarul de programari.
- Preluarea apelurilor telefonice, oferirea informatiilor solicitate de catre clienti, inregistrarea corecta a rezervarilor in sistem.
- Asigurarea respectarii orarului de joc si a modului de desfasurare a acestuia conform regulilor.
- Disponibilitatea de explica parcursul nefinalizat al scenariului pentru participanti
- Refacerea intocmai conform scenariului a camerelor de care este responsabil, pentru a fi pregatite pentru urmatorul grup de participanti.
- Incasarea contravalorii serviciilor.
- Asigurarea bunei functionari a tuturor elementelor de recuzita necesare desfasurarii activitati in bune conditii conform scenariilor


CERINTE

Candidatul ideal:
Puternica orientare catre client. Manifesta o deosebita grija pentru satisfacerea nevoilor clientului: anticipeaza si intelege nevoile clientului, ofera serviciile prompt, corect si respectuos, este disponibil si serviabil, cauta si propune modalitati de imbunatatire a serviciului, cauta si transmite sau foloseste parerea clientului
• comunicarea interpersonala. Dezvolta si intretine si o buna relatie cu clientul si colegii: trateaza clientii si colegii cu respect, comunica deschis, onest si cu tact, abordeaza si rezolva constructiv conflictele, se exprima intr-un mod clar si organizat
• organizare. Isi planifica, organizeaza, prioritizeaza eficace timpul, resursele si activitatea, anticipeaza problemele care pot aparea, defineste corect si rezolva prompt problemele, se focuseaza pe atingerea eficienta a rezultatelor
• negociere. Este orientat si cababil spre a discuta si ajunge catre o solutie win-win, intr-un mod respectuos, calm, argumentat, de incredere si deschis
• atentie la detalii. Este focusat pe calitate, isi indeplineste sarcinile cu grija si fara erori, cunoaste si urmeaza in detaliu regulile si procedurile si verifica corectitudinea indeplinirii sarcinilor
• etica si integritate. Accepta si isi asuma responsabilitatea actiunilor, respecta angajamentele si regulile, este cinstit si deschis, isi executa sarcinile cu seriozitate
• Abilitati logice puternice si orientarea catre solutioarea problemelor.
• Viteza rapida de reactie in conditii de stress.
• Cunostinte de limba engleza nivel mediu spre avansat.
• Cunostinte de operare PC si Office.
• munca in echipa. Promoveaza colaborarea, isi ofera ajutorul in echipa


BENEFICII OFERITE

Oferim un pachet salarial atractiv functie de implicare si rezultate, posibilitatea de a avea un program de lucru flexibil, o activitate dinamica, distractiva, provocatoare cu puternic accent pe relationare sociala, oportunitati de crestere si dezvoltare.