Job expirat
- promovarea produselor farmaceutice;
- sustinerea vanzarilor, indeplinirea obiectivelor de vanzari
- mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii companiei
- identificarea de noi clienti - intocmirea bazei de date de clienti
- stabilirea de noi contacte cu potentiali clienti
- prezentarea si promovarea brandului la clientii companiei
- supervizeaza, identifica si implementeaza modalitatea de prezentare a produselor
- executa si coordoneaza activitati specifice (direct marketing, sampling)
- intocmirea periodica a planurilor de activitate, a rapoartelor de activitate.
- monitorizarea activitatii concurentei
- negociere si incheiere contracte
- cunoasterea produselor si a caracteristicilor specifice brandului - reprezinta un avantaj
- studii superioare absolvite (Medicina / Farmacie);
- experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara;
- cunostinte avansate de PC (Word, Excel, PowerPoint);
- limba engleza - nivel mediu;
- cunostinte solide de marketing
- excelente abilitati de comunicare, prezentare;
- aspect profesional - business
- putere de convingere;
- capacitate de a lucra in echipa;
- atitudine proactiva, flexibilitate, dinamism, autoorganizare
- rezistenta la stres;
- permis auto (categoria B)
- disponibilitate pentru deplasari
- pachet salarial motivant (parte fixa+ comision);
- masina+telefon+laptop;
- mediu de lucru profesionist.
Raporturile de afaceri promovate de noi implica acceptarea premisei ca singura modalitate de obtinere a succesului este aceea in care toate partile implicate castiga, iar acest succes nu se poate obtine dintr-o simpla joaca.
Valorile noastre sunt: Profesionalism, Inovatie, Calitate.
Consultantii si colaboratorii nostri au diferite specializari, precum: psihologie-sociologie, drept, managementul organizatiei, marketing si relatii internationale. Acestia sunt pregatiti sa initieze, sa deruleze si sa finalizeze orice tip de proiect: recrutare clasica, head-hunting, executive search in toate domeniile de activitate: FMCG, farmaceutic, constructii, domeniul tehnic, IT, turism/hoteluri, auto, media, publicitate, transport, servicii, productie, agricol, imobiliar, bancar etc.
Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul unui candidat si de a identifica capacitatea acestuia de a se integra in echipe si de a aduce plus valoare echipelor respective.