Reprezentant Medical - Bucuresti

HELP NET FARMA

10-12-2010 | EXPIRA LA 12-12-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Promovarea imaginii, produselor si serviciilor companiei;
- Stabilirea, dezvoltarea si mentinerea relatiei cu medicii si farmacistii din zona alocata;
- Indeplinirea obiectivelor individuale si contributia la realizarea obiectivelor companiei;
- Raportare si comunicare cu superiorul ierarhic.


CERINTE

- Absolvent de studii superioare, de preferat in domeniul medical (medicina, chimie, biochimie, bioinginerie medicala);
- Experienta anterioara in promovare,pe pozitia de reprezentant medical, minim 1 an;
- Persoana dinamica cu o atitudine pozitiva, diplomata, cu excelente abilitati de comunicare, negociere si o deosebita atentie la detalii;
- Cunostinte de operare PC (MS Office);
- Persoana orientata spre rezultate, sociabila, energica, cu spirit de echipa, onesta si integra;
- Permis de conducere categoria B, si disponibilitate pentru deplasari.


BENEFICII OFERITE

- Respectarea conditiilor contractuale;
- Mediu de lucru profesionist;
- Posibilitati de formare si de dezvoltare profesionala;
- Pachet de beneficii motivant.


DESCRIEREA FIRMEI

Help Net Farma este o companie cu actionariat integral romanesc, membra a grupului de firme Farmexim, infiintata, in 1998.
Astazi, Help Net inseamna 105 farmacii la nivel national si peste 900 de profesionisti, cu studii in medicina, farmacie, management, informatica, resurse umane, marketing, juridic, comunicare, logistica sau aprovizionare.
Ne ghidam permanent dupa valorile pe care ni le-am asumat – profesionalism, implicare sociala, respect, spirit de echipa - si ne respectam promisiunea de a fi fideli dorintelor exprimate de pacienti.
Datorita oamenilor din echipa noastra, sloganul Help Net, “Farmacia unde te simti bine”, devine realitate in fiecare zi, iar pacientii primesc cele mai potrivite sfaturi, cele mai utile produse, dar si o un zambet, o incurajare spusa din suflet.
Pentru ca angajatii nostri fac diferenta, investim constant in pregatirea profesionala a acestora, astfel incat sa se poata adapta rapid la schimbarile care intervin pe piata si sa poata satisface eficient nevoile clientilor.