Reprezentant Medical

Adecco Romania

28-08-2009 | EXPIRA LA 03-09-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- vizite regulate la clienti conform politicii companiei
- furnizarea de informatii si materiale despre produse clientilor
- organizarea de intalniri de grup, mese rotunde, simpozioane, etc cu clientii
- furnizarea catre clienti de asistenta si servicii in legatura cu recomandarea, prescrierea sau achizitia, precum si utilizarea produselor
- furnizarea catre clienti de asistenta privind normele de siguranta in utilizarea produselor farmaceutice, inclusiv raportarea reactiilor si evenimentelor adverse


CERINTE

- studii superioare: medicina umana, veterinara sau farmacie
- limba engleza - nivel avansat
- limba germana sau alta limba straina - avantaj
- initiativa
- spirit de echipa
- foarte bune abilitati de relationare
- cunostinte IT: MS Office si email
- permis de conducere - categoria B


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate