Reprezentant Customer Care

BRD - Groupe Societe Generale

18-09-2012 | EXPIRA LA 18-10-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigura contactul cu clientii in ceea ce priveste toate aspectele legate de solicitarile si nemultumirile acestora, oferirea solutiilor in vederea rezolvarii situatiilor prezentate si mentinerea unui grad ridicat de satisfacere a clientului.


CERINTE

- Minim studii medii

- Foarte bune abilitati de comunicare

- Abilitati comerciale si de negociere

- Orientare catre client

- Persuasiune

- Atentie la detalii

- Capacitate de analiza

- Abilitati de organizare

- Spirit de echipa

- Respectarea termenelor limita

- Capacitate de asimilare rapida a informatiilor noi

- Abilitati de gestiune si organizare a timpului

- Rezistenta la stres.


BENEFICII OFERITE

Oportunitatea de a se familiariza rapid cu o activitate in mediu financiar (gama diversificata de produse si servicii bancare) si bune perspective de evolutie.


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.