Job expirat
- Cerceteaza permanent situatie platilor si pastreaza legatura cu departamentul financiar-contabil;
- Pe baza informatiilor colectate identifica clientii datornici;
- Contacteaza telefonic clientii in vederea colectarii debitelor;
- Stabileste un contact direct si personalizat cu clientii aflati in situatie de neplata;
- Ofera informatii si solutii in vederea efectuarii platilor;
- Verifica dovezile de plata si inregistrare a actiunilor specifice;
- Actioneaza politicos si eficient, conform termenelor si procedurilor interne ale companiei.
- Absolvent studii superioare;
- Experienta servicii Call Center (servicii de colectare creante constituie avantaj);
- Excelente abilitati de negociere si comunicare;
- Persuasiune, creativitate, spontaneitate;
- Capacitate de gestionare a resonsabilitatiilor multiple;
- Atentie distributiva, atentie la detalii;
- Persoana meticuloasa, orientata spre rezultat;
- Cunostinte foarte bune de operare PC – MS Office.
- Pachet salarial motivant;
- Instruire continua in domeniu;
- Mediu de lucru activ intr-o echipa tanara.
Clientul nostru este o companie de Turism