REPREZENTANT ASISTENTA CLIENTI INTERNET BANKING (HELP DESK)

ALPHA BANK ROMANIA

14-02-2008 | EXPIRA LA 15-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asista clientii in utilizarea aplicatiei de Internet Banking

Responsabilitati :
- Preia solicitarile clientilor legate serviciul de Internet Banking prin canalele de comunicare specifice (telefon, email etc.);
- Identifica problemele clientilor si participa activ la solutionarea acestora


CERINTE

- Orientare catre client;
- Proactiv, doritor sa isi asume responsabilitati;
- Persoana riguroasa si organizata, orientata spre rezultat;
- Atitudine pozitiva;
- Persoana dinamica;
- Spirit de echipa

Experienta Profesionala :
- Minimum 6 luni intr-o pozitie similara sau de Call Center
- Abilitati excelente de comunicare scrisa si vorbita;

PC:
- MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Cunostinte Windows si Internet Explorer;

Educatie:
- Studii universitare in curs sau finalizate

Limbi straine:
- Cunostinte bune de limba Engleza


DESCRIEREA FIRMEI

Parte a ALPHA BANK Group, cel mai important grup financiar privat din Grecia, ALPHA BANK ROMANIA
a fost prima banca straina intrata pe piata romaneasca dupa 1989. Astazi, ALPHA BANK ROMANIA
este una dintre cele mai importante institutii din sistemul bancar romanesc. ALPHA BANK ROMANIA
ofera clientilor sai solutii inteligente si flexibile in scopul satisfacerii intr-o maniera prompta si individualizata
a solicitarilor acestora.

Toate CV-urile vor fi pastrate in conditii de confidentialitate. Doar candidatii ale caror aplicatii sunt selectate vor fi contactati pentru interviu.