14-02-2008 | EXPIRA LA 15-03-2008
Job expirat
Asista clientii in utilizarea aplicatiei de Internet Banking
Responsabilitati :
- Preia solicitarile clientilor legate serviciul de Internet Banking prin canalele de comunicare specifice (telefon, email etc.);
- Identifica problemele clientilor si participa activ la solutionarea acestora
- Orientare catre client;
- Proactiv, doritor sa isi asume responsabilitati;
- Persoana riguroasa si organizata, orientata spre rezultat;
- Atitudine pozitiva;
- Persoana dinamica;
- Spirit de echipa
Experienta Profesionala :
- Minimum 6 luni intr-o pozitie similara sau de Call Center
- Abilitati excelente de comunicare scrisa si vorbita;
PC:
- MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Cunostinte Windows si Internet Explorer;
Educatie:
- Studii universitare in curs sau finalizate
Limbi straine:
- Cunostinte bune de limba Engleza
Parte a ALPHA BANK Group, cel mai important grup financiar privat din Grecia, ALPHA BANK ROMANIA
a fost prima banca straina intrata pe piata romaneasca dupa 1989. Astazi, ALPHA BANK ROMANIA
este una dintre cele mai importante institutii din sistemul bancar romanesc. ALPHA BANK ROMANIA
ofera clientilor sai solutii inteligente si flexibile in scopul satisfacerii intr-o maniera prompta si individualizata
a solicitarilor acestora.
Toate CV-urile vor fi pastrate in conditii de confidentialitate. Doar candidatii ale caror aplicatii sunt selectate vor fi contactati pentru interviu.