Reporting Specialist / Business Information Specialist

APT RESOURCES & SERVICES

11-07-2008 | EXPIRA LA 17-07-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Administreaza integral cererea de rapoarte a clientului: recuperare date, procesare si rezultat
Contribuie la imbunatatirea proceselor
Efectueaza traininguri si indepliniste sarcini legate de comunicare

Scopul curent al sarcinilor de raportare
Crearea si generarea de rapoarte in cadrul sistemelor interne al HP de gestionare a relatiilor cu clientii, de stabilire a preturilor si propunere a ofertelor, precum si de procesare a comenzilor
Generarea de rapoarte necesare pentru auditul intern si pentru auditul SOX
Generarea de rapoarte care sunt solicitate de diferitele departamente implicate in operatiuni de vanzari
Generarea de rapoarte interne

imbunatatiri ale proceselor
Este capabil de a emite raportul solicitat pornind de la o descriere a imperativelor afacerii si dintr-o formalizare detaliata a nevoilor clientului
Se asigura si mentine un mod de operare solid, eficient si un proces pertinent de producere a rapoartelor
incorporeaza experienta si cunostintele personale pentru a imbunatati procesele de raportare utilizate in activitatile de zi cu zi
Cauta activ noi solutii pentru a imbunatati activitatea de zi cu zi
Responsabil de a proteja echipamentele departamentului aflate in posesia sa pe durata desfasurarii activitatii sale
Sustine proiectele de dezvoltare ale departamentului cu date relevante si prin actiuni corespunzatoare
Asigura backup-ul adecvat si continuarea activitatii sale prin predarea informatiilor necesare pe durata concediului si a altor absente
Participa la activitatile departamentului legate de politici si proceduri
Aplica politicile de Control & Calitate pentru a asigura respectarea politicilor si cerintelor de audit ale HP
Respecta politicile de confidentialitate si informatii private ale HP prin dezvaluirea informatiilor generate in cadrul departamentului doar persoanelor autorizate
Responsabil de asigurarea conduitei personale, pastrand standardele HP de conduita in afaceri, pe durata reprezentarii companiei HP.
Raspunde la email-uri in decursul a cel mult unei zile lucratoare si imediat la cele in regim de urgenta
Respectarea prevederilor Regulamentului de Ordine Interioara al companiei APT Resources & Services
Efectueaza activitati aditionale atribuite de catre manageri
Responsabilitati privind sanatatea si securitatea in munca:
Respecta legislatia in vigoare referitoare la protectia muncii;
Participa la instructajele de protectie a muncii organizate periodic;
Anunta imediat seful ierarhic de producerea unui accident de munca.


CERINTE

Cunostinte de baza de asistenta vanzari/clienti
Cunostinte aprofundate de engleza – atat verbal cat si scris (buna stapanire a cel putin unei alte limbi straine reprezinta un avantaj)
Experienta anterioara de lucru intr-un mediu de afaceri este un avantaj
Bune aptitudini de utilizare a produselor software de calcul
Bune aptitudini de comunicare
Simt practic al afacerilor

Nivel avansat in utilizarea MS Excel, MS PowerPoint
Cunostinte medii privind utilizarea SQL si MS Access sau ale unui instrument de interogare a bazelor de date
Usurinta in utilizarea MS Internet Explorer si a aplicatiilor web-based
Abilitatea puternica de a intelege fluxuri de informatii; necesitatea de a mentine imaginea de ansamblu a acestor fluxuri
Abilitate de a lua initiativa si de a dezvolta solutii
Abordare perfectionista pentru munca cu detalii
Pronuntate aptitudini analitice
Abilitatea de a lucra sub presiune
Furnizeaza rezultate de calitate
Respecta termenele limita convenite pentru actiune


Caracteristici privind clientii
Orientare catre client – tine intotdeauna cont de client
Capacitate puternica de a intelege nevoile clientului si mediul
Rezultate demonstrate in furnizarea de solutii in timpul specificat, respectarea datei limita si viteza mare de raspuns
Abilitatea de a comunica efectiv cu clientii; capacitatea de a reformula
Buna intelegere a diferentelor culturale

Caracteristici personale

Aptitudini interpersonale puternice
Foarte organizat, abilitati dovedite de planificare
Abilitati de lucru in echipa in si in afara structurii sale de raportare
Capacitatea de a fi implicat permanent, decisiv si suficient de flexibil pentru a schimba cursul actiunii atunci cand atingerea obiectivelor o cere
Atitudine antreprenoriala
Capacitatea de a investiga si autonomie in gasirea raspunsurilor, depasirea in mod natural a obstacolelor
Surse de inspiratie si colaborator apropiat in vederea motivarii celorlalti in atingerea obiectivelor


DESCRIEREA FIRMEI

Compania noastra imbina experienta, expertiza, managementul activ si cultura creativa. Asiguram clientilor nostri know-how-ul si cunoasterea pietei din Romania pentru a ajuta dezvoltarea unui proiect de succes. Forta companiei APT Resources & Services consta in insasi echipa si in devotamentul ei pentru a oferi de fiecare data cele mai bune performante. Domeniile noastre de specialitate se incadreaza in servicii profesionale de resurse umane, incluzand recrutare & selectie de personal si consiliere in cariera.