Reporting Specialist

APT RESOURCES & SERVICES

10-01-2010 | EXPIRA LA 16-01-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Administreaza integral cererea de rapoarte a clientului: recuperare date, proceseaza rezultatele
- Contribuie la imbunatatirea proceselor
- Efectueaza traininguri si indepliniste sarcini legate de comunicare

Scopul curent al sarcinilor de raportare
- Crearea si generarea de rapoarte in cadrul sistemelor interne de gestionare a relatiilor cu clientii, de stabilire a preturilor si propunere a ofertelor, precum si de procesare a comenzilor
- Generarea de rapoarte necesare pentru auditul intern si pentru auditul SOX
- Generarea de rapoarte care sunt solicitate de diferitele departamente implicate in operatiuni de vanzari
- Generarea de rapoarte interne

imbunatatiri ale proceselor
- Este capabil de a emite raportul solicitat pornind de la o descriere a imperativelor afacerii si dintr-o formalizare detaliata a nevoilor clientului
- Se asigura si mentine un mod de operare solid, eficient si un proces pertinent de producere a rapoartelor
- Incorporeaza experienta si cunostintele personale pentru a imbunatati procesele de raportare utilizate in activitatile de zi cu zi
- Cauta activ noi solutii pentru a imbunatati activitatea de zi cu zi

Training si comunicare

- Participa la toate sesiunile de fomare necesare si ofera feedback, informatii si recomandari pentru a ajuta la imbunatatirea trainingurilor
- Asista la cerere angajatii noi cu efectuarea trainingurilor si/sau indeplinirea sarcinilor obligatorii din Programul de Orientare al Noului Angajat
- Poate efectua sau asista la sustinerea trainingurilor si/sau prezentarilor despre functionarea proceselor din cadrul departamenului sau despre probleme de administrare de ordin general
- Actioneaza ca un membru al echipei oferind informatii, analize si recomandari pentru a sprijini eforturile echipei.
- Asigura transparenta informatiilor, documentandu-se adecvat si stocand pe pagina interna de web a departamentului (Share Point) informatiile de interes public.

Alte responsabilitati

- Responsabil de a proteja echipamentele departamentului
- Asigura backup-ul adecvat si continuarea activitatii sale prin predarea informatiilor necesare pe durata concediului si a altor absente
- Participa la activitatile departamentului legate de politici si proceduri
- Aplica politicile de Control & Calitate pentru a asigura respectarea politicilor si cerintelor de audit
- Respecta politicile de confidentialitate si informatiile private
- Responsabil de asigurarea conduitei personale, pastrand standardele HP de conduita in afaceri, pe durata reprezentarii companiei HP.
- Raspunde la email-uri in decursul a cel mult 0 zile lucratoare si imediat la cele in regim de urgenta
- Respectarea prevederilor Regulamentului de Ordine Interioara al companiei APT Resources & Services
- Efectueaza activitati aditionale atribuite de catre manageri
- Responsabilitati privind sanatatea si securitatea in munca:
- Respecta legislatia in vigoare referitoare la protectia muncii;
- Participa la instructajele de protectie a muncii organizate periodic;
- Anunta imediat seful ierarhic de producerea unui accident de munca.


CERINTE

CERIN??ELE GENERALE ALE POSTULUI
(Cuno??tin??e, aptitudini, experien????)

??? Cuno??tin??e de baz?? de asisten???? v??nz??ri/clien??i
??? Cuno??tin??e aprofundate de englez?? ??? at??t verbal c??t ??i scris (buna st??p??nire a cel pu??in unei alte limbi str??ine reprezint?? un avantaj)
??? Experien???? anterioar?? de lucru ??ntr-un mediu de afaceri este un avantaj
??? Bune aptitudini de utilizare a produselor software de calcul
??? Bune aptitudini de comunicare
??? Sim?? practic al afacerilor

CERIN??E DE COMPETEN????

Cerin??e de aptitudini ??i cuno??tin??e
??? Nivel avansat ??n utilizarea MS Excel, MS PowerPoint
??? Cuno??tin??e medii privind utilizarea SQL si MS Access sau ale unui instrument de interogare a bazelor de date
??? Usurinta in utilizarea MS Internet Explorer si a aplicatiilor web-based
??? Abilitatea puternic?? de a ??n??elege fluxuri de informa??ii; necesitatea de a mentine imaginea de ansamblu a acestor fluxuri
??? Abilitate de a lua ini??iativa ??i de a dezvolta solu??ii
??? Abordare perfec??ionist?? pentru munca cu detalii
??? Pronuntate aptitudini analitice
??? Abilitatea de a lucra sub presiune
??? Furnizeaz?? rezultate de calitate
??? Respect?? termenele limit?? convenite pentru ac??iune


Caracteristici privind clien??ii
??? Orientare c??tre client ??? ??ine ??ntotdeauna cont de client
??? Capacitate puternic?? de a ??n??elege nevoile clientului ??i mediul
??? Rezultate demonstrate ??n furnizarea de solu??ii ??n timpul specificat, respectarea datei limit?? ??i vitez?? mare de r??spuns
??? Abilitatea de a comunica efectiv cu clien??ii; capacitatea de a reformula
??? Bun?? ??n??elegere a diferen??elor culturale

Caracteristici personale

??? Aptitudini interpersonale puternice
??? Foarte organizat, abilit????i dovedite de planificare
??? Abilit????i de lucru ??n echip?? ??n ??i ??n afara structurii sale de raportare
??? Capacitatea de a fi implicat permanent, decisiv ??i suficient de flexibil pentru a schimba cursul actiunii atunci cand atingerea obiectivelor o cere
??? Atitudine antreprenorial??
??? Capacitatea de a investiga ??i autonomie ??n g??sirea r??spunsurilor, dep????irea in mod natural a obstacolelor
??? Surse de inspiratie si colaborator apropiat in vederea motivarii celorlalti in atingerea obiectivelor


DESCRIEREA FIRMEI

Compania noastra imbina experienta, expertiza, managementul activ si cultura creativa. Asiguram clientilor nostri know-how-ul si cunoasterea pietei din Romania pentru a ajuta dezvoltarea unui proiect de succes. Forta companiei APT Resources & Services consta in insasi echipa si in devotamentul ei pentru a oferi de fiecare data cele mai bune performante. Domeniile noastre de specialitate se incadreaza in servicii profesionale de resurse umane, incluzand recrutare & selectie de personal si consiliere in cariera.