Reporting Specialist

APT RESOURCES & SERVICES

12-03-2009 | EXPIRA LA 03-04-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

PRINCIPALELE RESPONSABILITATI
(Zona rezultatelor cheie)

• Administreaza integral cererea de rapoarte a clientului: recuperare date, procesare si rezultat
• Contribuie la imbunatatirea proceselor
• Efectueaza traininguri si indepliniste sarcini legate de comunicare

Scopul curent al sarcinilor de raportare
• Crearea si generarea de rapoarte in cadrul sistemelor interne de gestionare a relatiilor cu clientii, de stabilire a preturilor si propunere a ofertelor, precum si de procesare a comenzilor
• Generarea de rapoarte necesare pentru auditul intern si pentru auditul SOX
• Generarea de rapoarte care sunt solicitate de diferitele departamente implicate in operatiuni de vanzari
• Generarea de rapoarte interne

imbunatatiri ale proceselor
• Este capabil de a emite raportul solicitat pornind de la o descriere a imperativelor afacerii si dintr-o formalizare detaliata a nevoilor clientului
• Se asigura si mentine un mod de operare solid, eficient si un proces pertinent de producere a rapoartelor
• incorporeaza experienta si cunostintele personale pentru a imbunatati procesele de raportare utilizate in activitatile de zi cu zi
• Cauta activ noi solutii pentru a imbunatati activitatea de zi cu zi

Training si comunicare

• Participa la toate sesiunile de fomare necesare si ofera feedback, informatii si recomandari pentru a ajuta la imbunatatirea trainingurilor
• Asista la cerere angajatii noi cu efectuarea trainingurilor si/sau indeplinirea sarcinilor obligatorii din Programul de Orientare al Noului Angajat
• Poate efectua sau asista la sustinerea trainingurilor si/sau prezentarilor despre functionarea proceselor din cadrul departamenului sau despre probleme de administrare de ordin general
• Actioneaza ca un membru al echipei oferind informatii, analize si recomandari pentru a sprijini eforturile echipei.
• Asigura transparenta informatiilor, documentandu-se adecvat si stocand pe pagina interna de web a departamentului (Share Point) informatiile de interes public.

Alte responsabilitati

• Responsabil de a proteja echipamentele departamentului aflate in posesia sa pe durata desfasurarii activitatii sale
• Sustine proiectele de dezvoltare ale departamentului cu date relevante si prin actiuni corespunzatoare
• Asigura backup-ul adecvat si continuarea activitatii sale prin predarea informatiilor necesare pe durata concediului si a altor absente
• Participa la activitatile departamentului legate de politici si proceduri
• Aplica politicile de Control & Calitate pentru a asigura respectarea politicilor si cerintelor de audit ale HP
• Respecta politicile de confidentialitate si informatii private ale HP prin dezvaluirea informatiilor generate in cadrul departamentului doar persoanelor autorizate
• Responsabil de asigurarea conduitei personale, pastrand standardele de conduita in afaceri, pe durata reprezentarii companiei
• Raspunde la email-uri in decursul a cel mult unei zile lucratoare si imediat la cele in regim de urgenta
• Respectarea prevederilor Regulamentului de Ordine Interioara al companiei APT Resources & Services
• Efectueaza activitati aditionale atribuite de catre manageri
• Responsabilitati privind sanatatea si securitatea in munca:
- Respecta legislatia in vigoare referitoare la protectia muncii;
- Participa la instructajele de protectie a muncii organizate periodic;
- Anunta imediat seful ierarhic de producerea unui accident de munca.


CERINTE

CERINtELE GENERALE ALE POSTULUI
(Cunostinte, aptitudini, experienta)

• Cunostinte de baza de asistenta vanzari/clienti
• Cunostinte aprofundate de engleza – atat verbal cat si scris (buna stapanire a cel putin unei alte limbi straine reprezinta un avantaj)
• Experienta anterioara de lucru intr-un mediu de afaceri este un avantaj
• Bune aptitudini de utilizare a produselor software de calcul
• Bune aptitudini de comunicare
• Simt practic al afacerilor
Cerinte de aptitudini si cunostinte
• Nivel avansat in utilizarea MS Excel, MS PowerPoint
• Cunostinte medii privind utilizarea SQL si MS Access sau ale unui instrument de interogare a bazelor de date
• Usurinta in utilizarea MS Internet Explorer si a aplicatiilor web-based
• Abilitatea puternica de a intelege fluxuri de informatii; necesitatea de a mentine imaginea de ansamblu a acestor fluxuri
• Abilitate de a lua initiativa si de a dezvolta solutii
• Abordare perfectionista pentru munca cu detalii
• Pronuntate aptitudini analitice
• Abilitatea de a lucra sub presiune
• Furnizeaza rezultate de calitate
• Respecta termenele limita convenite pentru actiune


Caracteristici privind clientii
• Orientare catre client – tine intotdeauna cont de client
• Capacitate puternica de a intelege nevoile clientului si mediul
• Rezultate demonstrate in furnizarea de solutii in timpul specificat, respectarea datei limita si viteza mare de raspuns
• Abilitatea de a comunica efectiv cu clientii; capacitatea de a reformula
• Buna intelegere a diferentelor culturale

Caracteristici personale

• Aptitudini interpersonale puternice
• Foarte organizat, abilitati dovedite de planificare
• Abilitati de lucru in echipa in si in afara structurii sale de raportare
• Capacitatea de a fi implicat permanent, decisiv si suficient de flexibil pentru a schimba cursul actiunii atunci cand atingerea obiectivelor o cere
• Atitudine antreprenoriala
• Capacitatea de a investiga si autonomie in gasirea raspunsurilor, depasirea in mod natural a obstacolelor
• Surse de inspiratie si colaborator apropiat in vederea motivarii celorlalti in atingerea obiectivelor
Please send your CV at florentina.lascut@apt.ro


DESCRIEREA FIRMEI

Compania noastra imbina experienta, expertiza, managementul activ si cultura creativa. Asiguram clientilor nostri know-how-ul si cunoasterea pietei din Romania pentru a ajuta dezvoltarea unui proiect de succes. Forta companiei APT Resources & Services consta in insasi echipa si in devotamentul ei pentru a oferi de fiecare data cele mai bune performante. Domeniile noastre de specialitate se incadreaza in servicii profesionale de resurse umane, incluzand recrutare & selectie de personal si consiliere in cariera.