Relationship Manager Mass Clients - perioada determinata (Bucuresti)

UniCredit Tiriac Bank

11-07-2010 | EXPIRA LA 17-07-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Administreaza relatia cu clientii ‘mass’ in vederea identificarii nevoilor financiare specifice, propunand si implementand produse financiare, tranzactii.
• Asigura indeplinirea obiectivelor de ordin economic, de business, a profiturilor si a celor legate de Satisfactia Clientului prin definirea unor actiuni comerciale si prin oferirea de produse optime in corelatie cu strategiile Bancii.
• Identifica criteriile financiare/ precum si structura pentru imprumutri pt clientii ‘mass’ (existenti si potentiali) in stransa colaborare cu celelalte departamente implicate din HO.
• Pregateste aplicatiile de credit in concordanta cu normele si procedurile existente.
• Dezvola propriul portofoliu de clienti prin vanzare active, cross sales,in conformitate cu strategia Bancii si nevoile clientului.
• Indeplineste toate atributiile administrative legate de desfasurarea propriei activitati
• Ofera suport clientului in procesul de creditare si rezolva toate problemele ce apar in legatura cu clientul si in relatia acestuia cu Banca
• Stransa colaborare cu Branch Manager-ul (BM) pentru identificarea potentialilor clienti si pentru definirea strategiei de marketing necesara pentru atragerea acestora
• Ofera plus-valoare produselor si serviciilor oferite clientilor Bancii
• Ofera solutii de cross-sell impreuna cu BM
• Stransa colaborare cu Relationship Manager Corporate si clientii Business pentru atragerea de conturi pentru angajatii companiilor prin livrarea si negocierea ofertelor speciale.
• Asigura activitatea de bancassurance. Asigura procesul de distributie a politelor de asigurare, in numele bancii, in baza contractelor de bancassurance incheiate intre banca si asiguratori
• Responsabilitati de monitorizare:
• Responsabil pentru setarea contractelor de gredit si garantie conform aplicatiei aprobate
• Responsabil de urmarirea respectarii clauzelor din contracte
• Responsabil de instructiunile referitoare la plati, conform cu graficul de rambursare, ca parte a
contractului de credit.
• Asigura prevenirea riscului operational prin aplicarea procedurilor in vigoare, inclusiv prin colaborarea si schimbul de informatii cu structurile relevante din cadrul bancii
• Respectarea dispozitiilor legale generale, a regulamentelor BNR si a tuturor regulamentelor interne, procedurilor si politicilor Bancii;


CERINTE

• Diploma de licenta (de preferat studii economice).
• Cel putin 2 ani experienta in sistemul bancar
• Cel putin 1 an experienta in sistemul bancar -vanzare retail in unei banci
• Abilitati excelente interpersonale si de comunicare
• Capacitatea de a lucra sub stress
• Experienta in vanzari si marketing
• Abilitati de negociere si comerciale
• Abilitati organizationale
• Initiativa de business
• Orientat catre rezultate
• Cunostinte despre normele bancare, comerciale si de drept civil
• Cunoasterea mediului economic si de marketing
• Cunostintele solide de comunicare verbala si in scris in limba engleza constituie un plus
• Cunostinte operare PC


DESCRIEREA FIRMEI

UniCredit Group este una din cele mai mari organizatii financiar-bancare din Europa, fiind numarul 1 pe piata bancara din Europa Centrala si de Est. UniCredit este prezent in 23 de tari, unde 170.000 angajati deservesc peste 40 milioane de clienti prin intermediul a 9,000 de sucursale.

UniCredit Tiriac Bank , membra a Unicredit Group este un important jucator pe piata bancara din Romania, cu active in valoare de 3,6 miliarde EUR, o retea de peste 140 sucursale, unde peste 2.600 de angajati vin in ajutorul a peste 600.000 de clienti.