Relationship Manager Cash Management

UniCredit Tiriac Bank

12-03-2008 | EXPIRA LA 11-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:
Prezentarea si vinzarea produselor de Cash Management clientilor Corporate ai bancii.


- Colaboreaza indeaproape cu managerii de relatii clientela (Corporate) si Managerii Regionali pe divizia Corporate in scopul identificarii clientilor tinta si defineste un mix/strategii de marketing pentru a fi folosite pentru atingerea planurilor de vanzari stabilite pentru portofoliul atribuit de clienti corporate.
- Sprijina managerii de relatii clienti corporativi in vanzarea si implementarea produselor si serviciilor de cash management si participa activ la intalniri si vizite la solicitarea acestora sau altfel initiat;
- Oferte indicative pentru clientii corporativi actuali sau prospecti cu suport cash management (unde este necesar); pregateste prezentari (personalizate);
- Coordoneaza si supravegheaza imlpementarea tranzactiilor (contractelor) de cash management;
- Coordoneaza vizitele la sediul clientului ale echipelor de suport pentru diverse produse de cash management;
- Asigura un program de training adecvat pe produse de cash management, impreuna cu departamentul de Resurse Umane pentru personalul corporate;
- Furnizeaza rapoarte periodice relevante pentru activitatea de cash management in regiunea / protofoliul atribuit;
- Pregateste rapoarte consolidate / detaliate pentru conducerea bancii, aratand evolutia activitatii de cash management in regiunea / portofoliul atribuite.
- Infomeaza in permanenta pe Team Leader Sales Cash Management, Seful Departamentului Cash Management si conducerea bancii despre tendintele pietei si furnizeaza analize referitoare la conditiile actuale ale pietei cu scopul de a evalua avantajele competitive si a situa banca in pozitia de furnizor al celei mai variate palete de produse clientilor din regiunea / portofoliul atribuit;
- Asigurarea calitatii procesului de vanzare si gestionarea relatiilor;
- Ofera suport in acordarea ofertelor de pret (in concordanta cu politica de pret si regulilor de competenta);
- Promovare (dezvolta materialele promotionale interne si externe);
- Instruire (asigura traininguri pentru forta de vanzari si clienti);
- Implementeaza contractele complexe (coopereaza cu echipele interne relevante pentru implementarea la client, configurarea sistemelor; instruirea personalului implicat);
- Asigura indeplinirea oricaror alte sarcini delegate de superiorul direct in concordanta cu obiectivele liniei de business


CERINTE

Diploma universitara
Experienta in sectorul financiar-bancar (Retail sau Corporate)
Familiar cu produsele de plati/carduri/cont curent si servicii electronice de plati
Familiar cu sistemele de procesare bancare
Abilitati de lucru in echipa
Bine organizat
Inovativ
Abilitati de comunicare
Abilitati de negociere
Atitudine orientate catre client
Cunoasterea limbii engleze – foarte bine
Disponibilitate de a calatori in tara, intre 2-4 deplasari pe luna.


DESCRIEREA FIRMEI

UniCredit Group este una din cele mai mari organizatii financiar-bancare din Europa, fiind numarul 1 pe piata bancara din Europa Centrala si de Est. UniCredit este prezent in 23 de tari, unde 170.000 angajati deservesc peste 40 milioane de clienti prin intermediul a 9,000 de sucursale.

UniCredit Tiriac Bank , membra a Unicredit Group este un important jucator pe piata bancara din Romania, cu active in valoare de 3,6 miliarde EUR, o retea de peste 140 sucursale, unde peste 2.600 de angajati vin in ajutorul a peste 600.000 de clienti.