referent specialitate S II - Biroul evidenta Persoane 2

Primaria Sector 2 Bucuresti

18-12-2008 | EXPIRA LA 24-12-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- rezolvarea lucrarilor repartizate de seful de serviciu
- rezolva cererile cetatenilor prin care se solicita eliberarea actelor de identitate, stabilirea, restabilirea, schimbarea domiciliului sau acordarea vizei de resedinta
- raspunde de aplicare a mentiunilor corespunzatoare in actele de identitate ale cetatenilor
- repartizarea cazurilor de depistare a persoanelor urmarite general sau local


CERINTE

- studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta;
- vechime in specialitatea studiilor cerute: 1,5 ani;
- cunostinte operare PC nivel mediu pentru: Word, Excel, PowerPoint, Internet Explorer, Outlook
- cunoasterea unei limbi straine de nivel mediu
- abilitate de a comunica usor
- bun analist
- promptitudinesi eficien¿a in efectuarea lucrarilor.
Postul de referent specialitate S II se ocupa prin concurs organizat in conditiile legii. Concursul va avea loc in data de 8 decembrie 2008, la ora 12,00.
Data limita de depunere a dosarelor in vederea participarii la acest concurs este 05 decembrie 2008.
Dosarul de concurs va contine in mod obligatoriu:
- cerere inscriere concurs
- curriculum vitae
- copie act identitate
- copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari
-copia carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate
-cazierul judiciar
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare
-recomandarea de la ultimul loc de munca
Informatii suplimentare puteti obtine de pe site-ul Primariei Sector 2 www.ps2.ro/ angajari


BENEFICII OFERITE

-sporuri salariale si premii in functie de performante
-decontare cheltuieli pentru tinuta de serviciu
-training si instruire permanenta asigurata de catre Primarie
-masterate si cursuri postuniveristare
-gratuitate pentru transport, acces la servicii culturale, bufet propriu
-conditii de lucru la cele mai inalte standarde, intr-o cladire moderna
-lucrul pe computere moderne, cu acces permanent la intranet si internet
-oportunitati de promovare, sansa dezvoltarii unei cariere de succes
-atmosfera de lucru captivanta


DESCRIEREA FIRMEI

administratie publica locala