REFERENT - SPECIALIST ACHIZITII

Romax Consulting

04-01-2007 | EXPIRA LA 10-01-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Organizarea, planificarea si coordonarea activitatilor specifice de achizitii materii prime, materiale si echipamente;
- Evaluarea necesarului de produse, materiale si echipamente existent si anticiparea nevoilor ulterioare;
- Negocierea cu furnizorii de materii prime, materiale si servicii a preturilor, calitatii si facilitatilor contractuale / incheierea contractelor de achizitii;
- Planificarea ritmului de aprovizionare de la intern si extern corelat cu capacitatile de stocare;
- Asigurarea derularii operatiunilor de import materii prime;
- Mentinerea legaturii cu furnizorii de produse si materiale auxiliare si identificarea de noi furnizori;
- Monitorizarea stocurilor din achizitii si corectia necesarului pentru fabricatie;
- Derularea si monitorizarea operatiunilor de plata catre furnizori;


CERINTE

- Studii superioare tehnice sau economice;
- Experienta relevanta in negocieri si contractari;
- Experienta reala in negociere si contractare atat pe plan local cat si din import;
- Abilitati reale de planificare, organizare si viteza de reactie;
- Experienta in achizitii pe piata romana si din importuri;
- Cunostinte PC: Word, Excel , Internet ¿ avantaj lucru in sistem ERP;
- Cunostinte limba straina: Engleza nivel avansat¿ obligatoriu si Franceza - Avantaj.

Profilul candidatului ideal:

- Foarte bune abilitati de comunicare si negociere (persuasiune si prezentare profesionala);
- Abilitati superioare de analiza / planificare / decizie;
- Proactiv, organizat, capabil sa gaseasca solutii.
- Dinamic, energic, corect


BENEFICII OFERITE

- Salariul brut, echivalentul in lei a, 500 euro;
- Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de success intr-o companie multinationala ¿locatie : Bucuresti/Constanta;
- Mediu de lucru stimulativ.

Numai persoanele selectate vor fi contactate in vederea participarii la interviu.


DESCRIEREA FIRMEI

Activitati de consultanta pentru afaceri si management