REFERENT RELATII CU CLIENTII - CUSTOMER SERVICE

LA FANTANA

25-03-2008 | EXPIRA LA 24-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea apelurilor telefonice si email-urilor , rezolvarea sau redirectionarea acestora
- Gestionarea solicitarilor prompta si intr-o maniera satisfactoare pentru clienti
- Introducerea informatiilor despre client in aplicatia software interna


CERINTE

- Absolvent de studii superioare sau student ID
- Cunostinte MS Office
- Foarte bune aptitudini de orientare catre client , comunicare , organizare & planificare , dinamism , initiativa , atitudine proactiva , capacitatea de a lucra in echipa , atentie la detalii
- Persoana flexibila, rezistenta la stres
- Experienta anterioara in call center sau in relatii cu clientii (avantaj)


BENEFICII OFERITE

Compania ofera un pachet salarial atractiv , bonusuri pentru atingerea obiectivelor de performanta , posibilitatea de dezvoltare profesionala intr-o companie in plina ascensiune, alaturi de un colectiv tanar si dinamic


DESCRIEREA FIRMEI

Compania La Fantana a fost infiintata in anul 2001, printr-o investitie initiala de 3 milioane de dolari, capital integral privat si majoritar suedez, constituindu-se ca raspuns la tendinta companiilor de a se orienta catre noul sistem, modern si eficient, de aprovizionare cu apa.

In anul 2003 au fost investite inca 3 milioane de dolari in cresterea productiei, cresterea parcului auto, deschiderea de noi filiale, implementarea sistemului ERP si comunicare, astfel ca investitia totala se va ridica la 6 milioane de dolari.

Intreaga afacere este cladita pe principiul parteneriatului, iar investitia este reciproca: clientii nostrii investesc incredere, iar noi profesionalism si experienta. Relatia este una speciala si are un singur scop - satisfactia consumatorului.