REFERENT RELATII CLIENTI-KEY ACCOUNT

CURIERO

09-11-2007 | EXPIRA LA 09-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Inregistreaza comenzi de la clientii alocati;
- Intocmeste rapoarte solicitate de la clientii alocati;
- Trateaza prompt si eficient toate solicitarile primite prin telefon, e-mail sau fax, furnizand informatii si consultanta pentru toti clientii;
- Intampina nevoile si asteptarile clientilor pentru a evita aparitia oricarei reclamatii;
- Primeste, trateaza si solutioneaza prompt si intr-o maniera profesionala toate sesizarile si reclamatiile clientilor alocati;


CERINTE

-Orientarea catre client;
- Fluenta in comunicarea verbala si in scris;
- Capacitatea de a explica si solutiona probleme in timp real;
- Usurinta in initierea si sustinerea facila a relatiilor interpersonale;
- Asertivitate, autocontrol, adaptabilitate la situatii noi;
- Abilitati de operare PC-nivel avansat;
- Cunostinte de limba engleza-nivel mediu;


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial motivant conform grilei de salarizare Curiero;
- Telefon de serviciu;
- Instruire profesionala continua;
- Sanse reale de promovare.


DESCRIEREA FIRMEI

CINE ESTE CURIERO?

Curiero activeaza pe piata de curierat intern in sistem door-to-door din 2003.

Este o companie in plina dezvoltare care in cei 3 ani de activitate a reusit sa ajunga in primele 3 firme de curierat din Romania.
Serviciile oferite includ: curierat national in sistem door-to door cu livrare in 24 h, servicii postale, cargo si de curierat rapid local (in Bucuresti si in cateva localitati importante din tara).

Curiero dispune de o retea de 74 de agentii în marile orase din tara, de un parc auto adaptat nevoilor de transport si de o structura a rutelor si a depozitelor inovatoare pentru România.

Prin toate demersurile sale, Curiero incearca sa obtina excelenta in procesele interne si serviciile oferite.

CURIERO Cu simt de raspundere
Tel : 0728.818.043
Fax : 031.805.4670
E-mail : hr@curiero.ro