REFERENT RECLAMATII

CURIERO

12-06-2007 | EXPIRA LA 12-07-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Trateaza reclamatiile intr-un mod eficient, in limitele politicii si procedurilor societatii, cu amabilitate, promptitudine si profesionalism, evitand escaladarea acestora si urmarind satisfacerea cerintelor clientului.
- Intampina nevoile si asteptarile clientilor astfel incat sa evite escaladarea reclamatiilor.
- Stabileste si mentine o relatie profesionala excelenta cu clientii.
- Initiaza o buna comunicare cu intregul personal al comapniei si mentine o relatie de lucru amiabila si colegiala cu toate celelalte departamente, contribuind astfel la intretinerea mediului de lucru profesionist.


CERINTE

- persoana orientata catre client;
- foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa;
- atentie la detalii;
- capacitate de analiza, orientare catre solutii;
- cunostinte limba engleza – nivel mediu;
- studii medii;
- experienta anterioara in lucrul cu clientii atat in scris cat si verbal (min 6 luni).


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial motivant conform grilei de salarizare Curiero.
- Telefon de serviciu.
- Instruire continua.
- Sanse reale de promovare.


DESCRIEREA FIRMEI

CINE ESTE CURIERO?

Curiero activeaza pe piata de curierat intern in sistem door-to-door din 2003.

Este o companie in plina dezvoltare care in cei 3 ani de activitate a reusit sa ajunga in primele 3 firme de curierat din Romania.
Serviciile oferite includ: curierat national in sistem door-to door cu livrare in 24 h, servicii postale, cargo si de curierat rapid local (in Bucuresti si in cateva localitati importante din tara).

Curiero dispune de o retea de 74 de agentii în marile orase din tara, de un parc auto adaptat nevoilor de transport si de o structura a rutelor si a depozitelor inovatoare pentru România.

Prin toate demersurile sale, Curiero incearca sa obtina excelenta in procesele interne si serviciile oferite.

CURIERO Oriunde in tara la timp!
Tel: 0728.818.043
E-mail: hr@curiero.ro