RECEPTIONISTA (Studente ID/FR sau Absolvente)

FLAMINGO

08-04-2007 | EXPIRA LA 14-04-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pentru aceasta pozitie care presupune un program full-time (9:00 - 18:00 Luni - Vineri), angajam candidate motivate sa isi asume urmatoarele responsabilitati:

- Asigura activitatea de front-office prin intampinarea clientilor si vizitatorilor cu diplomatie si profesionalism promovand si reprezentand imaginea companiei in fata acestora;
- Asigura activitatea de back-office fiind responsabila cu gestionarea apelurilor telefonice solicitate atat de beneficiarii interni cat si de clientii companiei constituind legatura dintre organizatie si mediul exterior de afaceri;
- Preia corespondenta si intocmeste borderourile de distribuire a corespondentei catre terti;
- Asigura suport in formarea si dezvoltarea persoanelor nou angajate pe pozitii similare;
- Se implica in generarea rapoartelor de activitate.

Locatia jobului va fi la sediul central al companiei Flamingo in Otopeni: Calea Bucuresti-Ploiesti nr.44 - 48 (din Piata Unirii, Piata Victoriei si Piata Presei Libere exista numeroase mijloace de transport: Expres 783, Maxi-Taxi, RATB).


CERINTE

- Studenta in regim de studiu FR/ID (rugam mentionare in CV a formei de invatamant) sau absolventa studii superioare;
- Experienta relevanta in domeniul servicii clienti va fi mult apreciata;
- Abilitati operare PC ( Outlook, Word, Excel, Power Point);
- Abilitati excelente de comunicare in limba romana si engleza;
- Persoana executiva, organizata, dinamica, atenta la detalii, pasionata de lucrul cu oamenii.


DESCRIEREA FIRMEI

Grupul Flamingo International
Grupul Flamingo International cuprinde trei lanturi de retail: Flanco, Flamingo si Future Shop si o companie de distributie a produselor IT, FDC. Cele trei lanturi de retail comercializeaza produse IT&C, electronice si electrocasnice, atat in Romania, cat si in Bulgaria si Serbia-Muntenegru.
Flanco, prin reteaua sa de 98 de magazine, isi mentine pozitia de lider in retailul de electronice si electrocasnice in ceea ce priveste productivitatea magazinelor si a personalului, exprimate in vanzari per suprafata, respectiv vanzari per angajat. Conceptul Flanco World presupune magazine cu suprafete mari (1800 ¿ 3000 mp) amplasate in orase mari si medii, in centre de retail usor de accesat. In magazinele Flanco World consumatorii gasesc cele mai bune oferte pentru fiecare categorie de produse si o gama larga de solutii pentru echiparea casei cu produse electrocasnice, electronice, IT&C. Primul magazin Flanco World s-a lansat in noiembrie 2005 in Brasov, acum fiind prezent si in Constanta, Oradea si Bucuresti.
Flamingo cu magazine deschise in Romania, dar si in Bulgaria si Serbia, este liderul pietei de IT&C din Romania. In magazinele Flamingo clientii pot gasi noutati din domeniul IT, dar si produse electronice de ultima generatie. Lantul Future Shop, lansat in 2005, ofera o gama larga de produse \"mobile\", cum sunt notebook-urile, MP3 playere, camere digitale foto si video, telefoane mobile.
Compania de distributie Flamingo Distribution Center (FDC) din cadrul grupului isi desfasoara activitatea in sapte tari, una dintre cele mai importante fiind Olanda, din care se realizeaza si distributia regionala. In Romania o pondere semnificativa din activitatea FDC o reprezinta sectorul corporate.
Din iunie 2005 Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti.
Situatiile financiare ale Flamingo International sunt auditate de PricewaterhouseCoopers