Job expirat
- Organizeaza intreaga activitate in scopul optimizarii vanzarilor si mentinerea standardelor de calitate ale serviciilor hotelului;
- Promoveaza si vinde servicii hoteliere- cazare si servicii aferente;
- Stabileste primul contact cu clientul,este garantul unui sejur agreabil;
- Asigura securitatea clientului in hotel, respectand prevederile legale privind primirea si cazarea clientilor si regimul cheilor;
- Informeaza clientul, rezolva solicitari, reclamatii, situatii speciale, ofera servicii suplimentare;
- Are atributii de facturare si incasare a contravalorii consumurilor;
- Realizeaza legaturi telefonice in interiorul si exteriorul hotelului;
- Studii medii/superioare, de specialitate, avantaj absolvent al cursului de Receptioner;
- Limba Engleza, nivel avansat (o alta limba straina, constituie avantaj);
- Cunoasterea programului Fidelio sau program asemanator constituie un avantaj;
- Experienta minim 1 an;
- Aspect fizic placut, excelente abilitati de comunicare, orientare catre client, seriozitate.
- Salariu atractiv;
- Dezvoltarea carierei in domeniul hotelier;
- O masa asigurata zilnic;
- Uniforma.
Este un hotel de 4 stele membru al Exclusive Hotels Luxury.