Job expirat
Elaborare si gestionare corespondenta scrisa si electronica;
-Tehnoredactare, traducere, si organizare documente;
-Monitorizare a agendei de intalniri interne si externe;
-Aranjamente de calatorie in tara;
-Raportari saptamanalle si lunare
-Asigurare protocol, gestionarea relatiei cu furnizorii de consumabile
-Contabilitate primara;
-Alte activitati pentru atingerea obiectivelor companiei
PC -Word, Excel rapiditate si acuratete
-Engleza- foarte bine
-Experienta intr-un loc de munca similar(cel putin 1 an)
-Satisfactie oferita de munca de birou
-Capacitate de analiza, planificare si urmarirea finalizarii unei sarcini profesionale;
-Capacitate foarte buna de comunicare;
-Capacitate de desfasura mai multe lucruri/sarcini in acelasi timp;
-Persoana dinamica, gandire pozitiva, amabilitate si decenta
Lider pe piata companiilor financiare specializate in credite de consum, Estima Finance va ofera cele mai flexibile si rapide solutii de creditare.