Receptionist

UPC Romania S.A.

26-02-2013 | EXPIRA LA 28-03-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preia apelurile telefonice şi le direcţionează mai departe către persoanele care sunt căutate; în lipsa acestora, preia mesaje şi le transmite corect, complet şi la timp;
- Primeşte vizitatorii; se asigură ca în mod constant cei care sună sau vin în vizită sunt trataţi cu amabilitate şi profesionalism;
- Trimite şi primeşte corespondenţa (prin fax, poştă, e-mail etc.) pentru personalul companiei; înregistrează documentele;
- Organizează sistemul de arhivare a documentelor;
- Completează Registrul de intrari - ieşiri a documentelor, conform legii;
- Stabileşte şi menţine relaţii cu diverşi furnizori de servicii de curierat, întreţinere a echipamentelor, birotică şi curăţenie, de consumabile de birou, produse de protocol (cafea, apă, băuturi racoritoare), mobilier etc.


CERINTE

- Abilităţi de comunicare, flexibilitate, deschidere la sugestii, gândire pozitivă;
- Spirit de iniţiativă, proactivitate;
- Orientare către rezultate, rezolvarea problemelor şi depăşirea obstacolelor ce apar;
- Nivel ridicat de atenţie şi concentrare, abilităţi multiple;
- Excelente abilităţi de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint;
- Cunoaşterea limbii engleze la nivel mediu este obligatorie.



Contract perioada determinata 1 an cu posibilitate de prelungire.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.