receptionera salon infrumusetare

Ellegance Brands

20-07-2012 | EXPIRA LA 19-08-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ellegance salon intelege prin conceptul de receptionera mesajul de intampinare pe care dorim sa il transmitem celor care vin in spatiul nostru.
Prin Ellegance salon noi intelegem, in primul rand, frumusete, zambete, rezultate, dar si relaxare. Acest lucru incepe de la mesajul de intampinare.

Candidatul ideal trebuie sa inteleaga filozofia noastra, sa aiba aptitudinile necesare de comunicare pentru a diferentia o nemultumita cauzata de servicii si una cauzata de clienta.


CERINTE

Responsabilitati:
1.Primirea clientilor
Una dintre responsabilităţile principale de receptioner in salon este salutul de clienţi la intrare si la telefon. Această obligaţie necesită de obicei un comportament prietenos şi de bune seturi de competenţe interpersonale.
2. Cunoasterea Serviciilor
Receptionera trebuie sa aiba cunostinta de toate serviciile si produsele de revanzare din salon. Acest lucru consta in diferite aspect din fiecare tratament de beauty, beneficii, contraindicatii si durata serviciului. Deasemenea ea trebuie sa informeze clientii de ofertele special derulate in curs.
3.Efectuarea Programarilor
Receptionera este singura responsabila cu programarile in salon.Acest lucru necesita folosirea plannigului din programul de management EgoBeauty, program ce are prestabilit serviciile si durata fiecaruia in parte.
4. Incasari servicii/produse
Receptionera este responsabila de incasarile in decursul unei zile in ceea ce priveste atat serviciile cat si produsele in toate departamentele salonului. Acest lucru se va efectua conform bonului proform de la departamentul unde s-a efectuat serviciului.
5.Vanzarea de Produse
Receptionera va cunoaste toate produsele de revanzare ale salonului. Aceasta este responsabila de inventarul produselor salonului.


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial motivant (carte de munca, comision din incasari, comision atingere obiective, bonusuri in functie de realizari versus obiective, pentru servicii si vanzari de produse);

- Contract de munca pe termen lung in conditiile respectarii obligatiilor de serviciu;

- Pachet de servicii de infrumusetare gratuite;

- Instrumente / accesorii de lucru puse la dispozitie de companie;

- Pregatire profesionala continua;

- Lucrul in cadrul unei echipe de profesionisti.

- Conditii de munca excelente.