RECEPTIONERA DE HOTEL

GINO FLORENTINO

22-04-2013 | EXPIRA LA 24-04-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

• experienta in domeniul hotelier( acest criteriu nu este eliminatoriu);
• cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei;
• foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel);
• cunoasterea a doua limbi de circulatie internationala( in special engleza si italiana) la nivel mediu;
Calificarea in domeniu constituie un plus la angajare.
• aspect fizic placut, prezenta agreabila, amabilitate, solicitudine;
• abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
• capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile;
• foarte bune abilitati de planificare si organizare


CERINTE

Scopul postului: titularul postului are rolul de a asigura serviciile de informare, rezervare si cazare pentru clientii hotelului
Activitati principale:
• Verificarea zilnica a diagramei camerelor;
• preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti;
• primirea si cazarea clientilor, conform procedurii de check in/check out;
• intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor);
• Indeplineste activitatile inscrise in procedura de lucru pentru tura de zi/noapte.
• promovarea serviciilor oferite clientilor;
• solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate;
• medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor.
Responsabilitati ale postului:
• raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului
• raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii
Autoritatea postului:
• este autorizat sa preia rezervarile, sa ofere cazare clientilor, sa rezolve formalitatile administrative ale acestora
Beneficii:
-Salariu fix ;
-Posibilitati de promovare functie de performante;
-Bonusuri ( ex. pranz, mic dejun, abonament spa) functie de performantie.


DESCRIEREA FIRMEI

O firma pentru viitor