Job expirat
- Primirea si indrumarea vizitatorilor;
- Preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora;
- Activitati specifice de secretarit- receptionarea si transmiterea de faxuri, corespondenta scrisori etc;
- Realizarea rapoartelor conform procedurilor de lucru.
- Minim 2 ani experienta intr-o pozitie similara (receptie clienti)
- Studii medii (studiile universitare reprezinta un avantaj)
- Cunostinte avansate de limba engleza (limba franceza reprezinta un plus)
- Cunostinte temeinice de operare pe computer (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- Prezenta agreabila
- Calitati de negociere, comunicare scrisa si verbala
- Abilitati de consiliere
- Organizat
- Adaptabilitate la schimbare
- Abilitatea de a-si imbunatatii performatele personale
- Capacitatea de a lucra in conditii de stres
- Capacitatea de a lucra in echipa
- Permis categoria B
Esti o persoana dinamica si ambitioasa?
Cauti noi oportunitati pentru cariera ta?
Va oferim acces la evolutie profesionala, sansa de a avansa, pachete de beneficii interesante si o atmosfera de lucru stimulanta.
Va asteptam sa va alaturati unei echipe de profesionisti, tanara si dinamica!