Receptioner Service

SC IPSO SA

19-04-2007 | EXPIRA LA 19-05-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

In calitate de principal interlocutor al clientului în materie de service auto, Receptionerul Service are printre responsabilitatile sale:
- Primirea clientilor - asigurarea calitatii relatiei cu clientii;
- Punerea in practica a strategiei comerciale;
- Tratarea cererii clientului, raspuns la cererea clientului;
- Interfata client - zona de productie;
- Colaborarea cu o echipa de tehnicieni;
- Intocmirea comenzilor de reparatie, urmarirea stadiului lucrarilor si restituirea vehiculului;
- Garantarea aplicarii standardelor constructorului.


CERINTE

- Absolvent de facultate, profil tehnic
- Experienta pe un post similar de minim 1 an
- Profil comunicativ
- Seriozitate


BENEFICII OFERITE

Cadru de lucru dinamic si profesionist
Oportunitate de evolutie in cariera
Posibilitatea formarii profesionale in concordanta cu noutatile din domeniu
Pachet salarial atractiv


DESCRIEREA FIRMEI

IPSO SA, filiala a societatii franceze MAGELLAN, este puternic implantata fiind prezenta de mai multi ani in Romania.
IPSO dezvolta si mentine activa o retea de distributie pentru:
Automobile Renault, Dacia si Nissan
Renault Trucks
Utilaje Agricole John Deere, Kuhn si Westfaliasurge
Mai mult de 460 de colaboratori asigura distributia si service-ul pentru aceste marci diverse.
Valorile noastre sunt acelea ale unei intreprinderi familiale aflate in serviciul clientilor sai.