Job expirat
In calitate de principal interlocutor al clientului în materie de service auto, Receptionerul Service are printre responsabilitatile sale:
- Primirea clientilor - asigurarea calitatii relatiei cu clientii;
- Punerea in practica a strategiei comerciale;
- Tratarea cererii clientului, raspuns la cererea clientului;
- Interfata client - zona de productie;
- Colaborarea cu o echipa de tehnicieni;
- Intocmirea comenzilor de reparatie, urmarirea stadiului lucrarilor si restituirea vehiculului;
- Garantarea aplicarii standardelor constructorului.
- Absolvent de facultate, profil tehnic
- Experienta pe un post similar de minim 1 an
- Profil comunicativ
- Seriozitate
Cadru de lucru dinamic si profesionist
Oportunitate de evolutie in cariera
Posibilitatea formarii profesionale in concordanta cu noutatile din domeniu
Pachet salarial atractiv
IPSO SA, filiala a societatii franceze MAGELLAN, este puternic implantata fiind prezenta de mai multi ani in Romania.
IPSO dezvolta si mentine activa o retea de distributie pentru:
Automobile Renault, Dacia si Nissan
Renault Trucks
Utilaje Agricole John Deere, Kuhn si Westfaliasurge
Mai mult de 460 de colaboratori asigura distributia si service-ul pentru aceste marci diverse.
Valorile noastre sunt acelea ale unei intreprinderi familiale aflate in serviciul clientilor sai.