Receptioner Hotel

Continental Hotels

22-04-2011 | EXPIRA LA 22-05-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Promoveaza spatiile de cazare informand clientii asupra dotarilor si confortului fiecarei camere, anexelor si spatiilor de folosinta comuna, serviciile cu plata si fara plata oferite;
Aplică politicile de marketing ale companiei cu privire la serviciile prestate (cazare şi facilităţi suplimentare), în relaţiile cu potenţialii contractori şi turişti individuali.
Preia de la clienti documentele necesare pentru inregistrarea in fisa de cazare si in celelalte evidente operative dispuse de conducerea hotelului; inmaneaza si primeste cheile de la camere si are in grija de intregul acces in unitate, conform legislatiei in vigoare;
Opereaza in sistemul de gestiune hoteliera rezervarile, cazarile, check out-urile, verifica situatia camerelor, efectueaza inchiderea de zi, scoate rapoarte de verificare si corectare ;
Preia de la client obiectele de valoare si valorile materiale pe care acestia doresc sa le pastreze la receptie, le depoziteaza in seif si le elibereaza inscrisul care atesta aceasta preluare;
Arata Customer Care in orice situatie, gestioneaza intr-un mod profesional sesizarile oaspetilor si promoveaza toate serviciile hotelului catre acestia;
Incaseaza de la clienti contravaloarea sejurului si a celorlalte servicii care tin de resortul sau, elibereaza facturile aferente, respecta creditul hotelier, intocmeste borderoul de incasari zilnice si il preda la contabilitate;
La eliberarea camerei, verifica situatia convorbirilor telefonice, inventarul camerei si starea bunurilor existente in camera, solicita plata creditelor existente care au fost inregistrate in receptie;
Tine la zi evidentele necesare identificarii zilnice a numarului de clienti si a masinilor acestora;
Inregistreaza/verifica datele operative, contabile si statistice specifice, in conformitate cu reglementarile legale si procedurile specifice.


CERINTE

Student sau absolvent de studii superioare.
Minim 1 an experienta in domeniul hotelier, operatiuni de receptie si/sau rezervari.
Disponibilitate la program de lucru in ture, inclusiv ture de noapte
Cunostinte de operare in sisteme de gestiune hoteliera (avantaj cunostinte Opera).
Avantaj absolvent curs de Receptie si/sau calificare pe pozitia de Receptioner.
Cunostinte de operare pe calculator la nivel avansat si cel putin doua limbi straine de circulatie internationala (Engleza obligatoriu).

CANDIDATUL IDEAL:

Foarte bune abilitati de comunicare si negociere (persuasiune si prezentare profesionala)
Abilitati de relationare cu oamenii, lucru in echipa.
Abilitati de organizare, orientare catre rezultate.
Personalitate deschisa, puternica, valori stabile.
Dornic sa invete lucruri noi
Are abilitatea de a-si atinge obiectivele, abilitati de management al proiectelor.
Proactiv, capabil sa gaseasca solutii. Creativ, cu initiativa, optimist.


BENEFICII OFERITE

Salariu fix negociabil in functie de experienta relevanta in domeniu si in acord cu grila de salarizare a companiei.
Facilitati acordate angajatilor in cadrul hotelurilor Continental si Ibis.
Planuri de Dezvoltare Profesionala si training, activitati sociale in cadrul companiei.


Doresti sa te dezvolti profesional intr-o companie aflata in plina dezvoltare (avand drept target:dublarea numarului de hoteluri in urmatorii 5 ani),intr-un mediu provocator si profesional si sa cresti impreuna cu compania?
Profilul tau personal corespunde cerintelor de mai sus?

Inseamna ca faci parte deja din "familia Continental".


DESCRIEREA FIRMEI

Companie hoteliera, cu cea mai mare acoperire din tara, hoteluri categoria business aflate in :Bucuresti, Sibiu, Targu Mures,Oradea, Arad, Suceava, Turnu Severin,Gaiser-Predeal, precum si in cele 3 hoteluri Ibis din Constanta si Bucuresti.