Job expirat
OBIECTIVELE POSTULUI:
– asigurarea unor servicii de cazare si rezervare pentru clientii hotelului la standardele cerute de strategia si politicile hotelului;
– furnizarea de informatii clientilor privind natura serviciilor oferite de hotel, precum si efectuarea de rezervari in contul acestora;
– promovarea imaginii hotelului si distribuirea de pliante, brosuri si formulare pentru informarea clientilor.
SARCINI:
- Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti;
- primirea si cazarea clientilor;
- intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor);
- promovarea serviciilor oferite clientilor;
- solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate;
- medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor in timp util;
- redirectionarea apelurilor telefonice;
- realizarea proceselor de check in si check out.
1 NIVELUL DE STUDII:
- studii medii.
2 CALIFICARE:
- cursuri post-liceale in domeniul turism-hotelier
- operare PC: MS Office;
- cunoasterea de limbi straine: limba engleza (obligatoriu nivel avansat), franceza, germana, nivel mediu sau avansat;
- cunoasterea temeinica a programului de gestiune hoteliera FIDELIO V8.
3 COMPETENTELE POSTULUI
- abilitati de comunicare si relationare;
- cunoaserea temeinica a legislatiei privind modalitatile de plata acceptate in turism;
- amabilitate, toleranta, calm;
- spirit de observatie si atentie la detaliu;
- buna memorare a datelor si cifrelor;
- buna planificare si organizare, atentie distributiva;
- adaptabilitate la sarcini de lucru schimbatoare;
- capacitate de lucru cu minimum de supervizare;
- abilitati de mediere a conflictelor;
- asumarea responsabilitatilor;
- rezistenta la stres;
Minimum 3 ani experienta in domeniu
Se discuta la interviu.
HOTEL ERBAS - 3 STELE