Job expirat
Cunoştinţe:
Serviciul cu clienții – cunoașterea principiilor și a proceselor de prestări servicii și serviciul cu clienții. Acestea includ evaluarea nevoilor clienților, un standard ridicat de prestare a serviciilor și evaluarea satisfacției clienților.
Administrative – cunoașterea procedurilor administrative;
Deprinderi:
De scriere - comunicarea eficientă în scris conform nevoilor publicului
De vorbire - comunicarea eficientă cu ceilalţi cu scopul de transmite informaţii
De ascultare activă - concentrarea atenţiei asupra a ceea ce spun oamenii, depunerea de efort pentru a înţelege punctele de vedere susţinute, formularea întrebărilor potrivite şi evitarea întreruperii discursului celorlalţi în momente inoportune
De învăţare activă - înţelegerea implicaţiilor noilor informaţii atât pentru rezolvarea problemelor şi luarea deciziilor curente cât şi pentru cele viitoare.
De orientare spre servicii - căutarea constantă de noi moduri pentru a ajuta oamenii
De înţelegere a textelor - înţelegerea propoziţiilor şi paragrafelor scrise în documente legate de lucru
Percepții sociale – a fi conștient de reacțiile altora și înțelegerea acelor reacții
Aptitudini:
De înţelegere orală - abilitatea de a asculta şi de a înţelege informaţiile şi ideile transmise prin cuvinte şi propoziţii
De exprimare orală: abilitatea de a exprima prin vorbire idei pe care ceilalţi să le înţeleagă
Recunoașterea vorbirii – aptitudinea de a recunoaște vorbirea
Vorbirea clară – aptitudinea de a vorb în așa fel încât ceilalți să te înțeleagă
Ordonarea informației – aptitudinea de a aranja lucrurile sau acțiunile în așa fel încât să urmeze un anumit tipar conform unui set de reguli specifice
Atenţie selectivă - capacitatea de conscentrare asupra unei sarcini pentru o anumită perioadă de tip, fără a fi distras
Alte particularități:
Aspect fizic plăcut
- efectuarea cursului de receptioner este un plus.
Hotel in inima Bucurestiului!