RECEPTIE/RELATII CU CLIENTII

AUDIO OPTICA SRL

12-03-2006 | EXPIRA LA 11-04-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

-preluarea apelurilor telefonice si efectuarea legaturilor telefonice cu interiorul/exteriorul;
- intampinarea pacientilor (furnizori, clienti etc.);
-realizarea si gestionarea programarilor pacientilor;
-incasarea si evidenta taxelor ptr.serviciile medicale ;
- alte sarcini de secretariat
-asigura serviciul de protocol
-primeste si distribuie a corespondenta si tine registrul de intrare-iesire


CERINTE

Capacitate de analiza, planificare si urmarirea finalizarii unei sarcini profesionale
Capacitate foarte buna de comunicare si relationare-atat cu clientii, cat si cu colegii
Capacitate de a desfasura mai multe lucruri/sarcini in acelasi timp-atentie distributiva, atentie la detalii
Capacitate de invatare si asimilare pe termen lung
Capacitate rapida de decizie, precum si asumarea responsabilitatii pentru deciziile luate
Sanatate foarte buna, rapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta, onestitate si bun simt
Capacitate de a pastra confidentialitatea informatiilor interne si externe
PC-Word, Excel, Outlook - rapiditate si acuratete
Engleza nivel avansat
Experienta intr-un loc de munca similar (de preferat
Orientare permanenta catre nevoile clientului;
Aspect fizic ingrijit


BENEFICII OFERITE

Salariu atractiv


DESCRIEREA FIRMEI

Firma de aparatura medicala