PURCHASING MANAGER

HRC PROFESSIONAL SRL

30-03-2011 | EXPIRA LA 29-04-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Planifica, implementeaza, coordoneaza si executa activitatile si operatiunile Departamentului Procurare ( selectia furnizorilor, contractarea, negocierea, managementul furnizorilor, logistica si aprovizionarea);
-Evalueaza si modifica daca este cazul, strategia si procedurile de procurare;
-Planifica achizitiile in functie de bugetul proiectelor si centrelor de profit, urmareste executia bugetara a acestor cheltuieli cu materialele si serviciile si semnaleaza aparitia deviatiilor majore;
-Elaboreaza si implementeaza strategia de relatii cu furnizorii interni si externi;
-Evalueaza diverse canale de procurare in functie de calitate, servicvii si costuri;
-Asigura managementul operational si logistic al importurilor;
-Raporteaza periodic situatia achizitiilor si a relatiilor cu furnizorii, realizeaza analize si comparatii periodice asupra eficientei procesului de procurare;
-Administreaza bugetul Departamentului Procurare, facilitatile, depozitele si echipamentele;
-Conduce, coordoneaza, controleaza si motiveaza echipa de specialisti din cadrul Directiei Procurare;
Asigura evaluarea personalului din subordine;
-Responsabil pentru aprovizionarea proiectelor si operatiunilor cu materialele solicitate, materii prime, piese de schimb, componente, servicii subcontractari, in cea mai eficienta si profitabila modalitate;
-Se implica activ in previzionarea modificarilor de pret, timpi de aprovizionare, utilizare a capacitatii interne;
-Realizeaza analize de benchmark in industrie si in best-practices de procurare si incorporeaza aceste practici in strategii de procurare.


CERINTE

-Absolvent al unei facultati cu profil tehnic sau economic ( Relatii internationale), certificari profesionale in Procurement/Aquisition/Supplier Management;
-Experienta de cel putin 5 ani ca manager al unui departament de Procurare si Achizitii sau Logistica;
-Rezultate concrete in coordonarea unei echipe de cel puti 5 angajati;
-Performante demonstrate in definirea, implementarea si monitorizarea procedurilor specifice domeniuluilProcurarii si achizitiilor;
-Experienta in managementul relatiilor cu furnizori mari si nomenclatoare de produse diversificate;
-Experienta in achizitia de servicii si subcontractari;
-Limba engleza nivel avansat;
-Foarte bune cunstinte de operare PC;
-Domiciliul stabil in Bucuresti.


BENEFICII OFERITE

Salariul va fi discutat in cadrul interviului, in functie de pregatirea si experienta profesionala dovedite, in acord cu grila salariala a companiei;
-Decont transport;
- Alte bonificatii oferite de CCM in vigoare la nivel de unitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Selectie si plasare personal