Purchasing Manager

Confidential

30-03-2011 | EXPIRA LA 29-04-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Planifica, implementeaza, coordoneaza si executa activitatile si operatiunile Departamentului Procurare, printre care: selectia furnizorilor, contractarea, negocierea, managementul furnizorilor, logistica si aprovizionarea;
- Evalueaza si modifica daca este cazul, strategia si procedurile de procurare;
- Planifica achitiziile in functie de bugetul proiectelor si centrelor de profit, urmareste executia bugetara a acestor cheltuieli cu materialele si serviciile si semnaleaza aparitia deviatiilor majore;
- Elaboreaza si implementeaza strategia de relatii cu furnizorii interni si externi;
- Evalueaza diverse canale de procurare in functie de calitate, servicii si costuri;
- Asigura managementul operational si logistic al importurilor;
- Raporteaza periodic situatia achitiziilor si a relatiilor cu furnizorii, realizeaza analize si comparatii periodice asupra eficientei procesului de procurare;
- Administreaza bugetul Departamentului Procurare, facilitatile, depozitele si echipamentele;
- Conduce, coordoneaza, controleaza si motiveaza echipa de specialisti din cadrul Directiei Procurare;
- Asigura evaluarea personalului din subordine ;
- Responsabil pentru aprovizionarea proiectelor si operatiunilor cu materialele solicitate , materii prime, piese de schimb, componente, servicii subcontractari, in cea mai eficienta si profitabila modalitate;
- Se implica activ in previzionarea modificarilor de pret, timpi de aprovizionare, utilizare a capacitatii interne;
- Realizeaza analize de benchmark in industrie si in best-practices de procurare si incorporeaza aceste practici in strategii de procurare.


CERINTE

- Absolvent al unei facultati cu profil tehnic sau economic (Relatii Internationale), certificari profesionale in Procurement/Aquisition/Supplier Management ;
- Experienta de cel putin 5 ani ca manager al unui departament de Procurare si Achizitii sau Logistica; Rezultate concrete in coordonarea unei echipe de cel putin 5 angajati;
- Performante demonstrate in definerea, implementarea si monitorizarea procedurilor specifice domeniului Procurarii si Achizitiilor;
- Experienta in managementul relatiilor cu furnizori mari si nomenclatoare de produse diversificate;
- Experienta in achizitia de servicii si subcontractari;
- lb. engleza – nivel avansat obligatoriu; foarte bune cunostinte de operare PC.
-domiciliul stabil in Bucuresti


BENEFICII OFERITE

- salariul va fi discutat in cadrul interviului, in functie de pregatirea si experienta profesionala dovedite, in acord cu grila salariala a companiei
-decont transport
-alte bonificatii oferite de CCM in vigoare la nivel de unitate