Purchasing Manager

Everyday Business

19-03-2009 | EXPIRA LA 25-03-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Este reponsabil pentru achizitiile tuturor agentiilor, atat cele destinate vanzarii, cat si cele destinate consumului intern.
• Este responsabil pentru incheierea tuturor contractelor de inchiriere la pretul cel mai avantajos.
• Este responsabil cu achizitionarea produselor sau serviciilor la cel mai mic pret posibil.
• Este responsabil cu organizarea licitatiilor si ofertelor pentru achizitionarea, la preturi mici, de produse si servicii.
• Este responsabil de intocmirea analizelor de afaceri, de piata si de pret, impreuna cu Departamentele Marketing si Vanzari En-Gros.
• In situatii de urgenta, personalul Departamenului Achizitii si Contractari nu trebuie sa paraseasca biroul pana cand problemele nu sunt rezolvate.
• Vizarea tuturor contractelor de achizitie de catre Departamentul Juridic.
• Este responsabil cu finalizarea comenzilor emise de catre Serviciul Comenzi si Distributie Presa si Produse Complementare. Finalizarea comenzii se va face impreuna cu Serviciul Plata si Serviciul Vanzari astfel incat sa se obtina cantitatile si preturile optime la produsele comandate.
• Realizeaza politica de achizitii a societatii in interesul acesteia.
• Isi organizeaza activitatea departamentului, astfel incat sa asigure continuitatea si eficienta politicilor de achizitii stabilite.
• Este responsabil pentru pregatirea, urmarirea si respectarea bugetului propriului departament.
• Realizarea atributiilor postului conform standardelor de calitate, cantitate si timp
• Finalizarea proiectelor si predarea acestora in bune conditii
• Respectarea regulilor interne ale companiei, procedurilor de lucru
• Respectarea regulilor de disciplina muncii, protectia muncii, PSI
• Informarea sefilor ierarhici privind aspectele care afecteaza bunul mers al activitatii
• Implicare in rezolvarea problemelor
• Actualizarea cunostintelor profesionale
• Pastrarea confidentialitatii datelor de serviciu
• Loialiate fata de angajator


CERINTE

• Calitatea lucrarilor/Rezultate obtinute
• Productivitatea muncii/ Promptitudinea realizarii lucrarilor
• Solutionarea problemelor
• Respectarea proceduri/reguli
• Relatiile de serviciu
• Adaptarea la noi situatii profesionale
• Asumarea responsabilitatii/implicare
• Abilitati necesare postului
• Atitudinea


DESCRIEREA FIRMEI

Everyday Business is a business solutions company which provides support services in the outsourcing, IT, HR, legal and financial fields, and targets mainly to cater small and middle--sized companies in Romania

Based in Romania, Everyday Business is focused on serving the needs of Romania\\\\\\\'s small and middle-sized businesses. We are currently catering the needs of 12 companies with access to wide range of market all over the country. We also work with a number of carefully chosen partners who extend our geographical, product and vertical coverage for the benefit of our customers. We work with a network of certified business partners throughout Romania to provide solutions and services for our clients.