Purchasing Assistant

Maguay Impex SRL

07-12-2006 | EXPIRA LA 13-12-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Deruleaza si monitorizeaza permanent evolutia procedurilor de aprovizionare: comenzi furnizori, confirmari, livrari, etc.
- Se implica in implementarea si optimizarea procedurilor si practicilor specifice activitatilor de aprovizionare si logistica
- Optimizeaza sisteme de planificare a achizitiilor de materii prime si materiale
- Urmareste fluxul de materiale
- Ofera recomandari si solutii pentru deciziile strategice din aria sa de responsabilitate
- Pregateste saptamanal rapoarte despre activitatea Departamentului Achizitii si le prezinta Directorului Operational
- Comunica eficient catre toate partile interesate date despre stadiul derularii contractelor de aprovizionare sau logistica sau despre eventualele probleme tehnice sau de calitate aparute
- Actualizeaza baza de date cu informatii legate de furnizori, produse, preturi
- Analiza stocurilor


CERINTE

- Studii superioare tehnice sau economice cu aplicabilitate tehnica IT
- Experienta de lucru in domeniul
- Cunostinte operare PC (Word, Excel) - nivel avansat
- Cunostinte limba engleza - nivel avansat
- Abilitati de comunicare, negociere, spirit de echipa
- Cunostinte tehnice
- Seriozitate, flexibilitate, stabilitate, spirit analitic


BENEFICII OFERITE

- Bonusuri salariale anuale in functie de performantele individuale si ale firmei, sporuri de vechime;
- Lucrul intr-un mediu profesionist;
- Programe de specializare si perfectionare;
- Acces la certificari si perfectionare profesionala;
- Beneficii: bonuri de masa, telefon mobil si card de sanatate.


DESCRIEREA FIRMEI

Obiectul principal de activitate il constituie integrarea de sisteme calcul si servere, service, import-export, distributie componente de calculator si alte produse ale industriei electronice si electrotehnice.