Project Manager Telesales - Call Center

WEBHELP

11-10-2008 | EXPIRA LA 17-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

RESPONSABILITATI:
- este responsabil de managementul echipei de supervizori, functii suport productie si de consilieri vanzari
- este interfata intre diferitii responsabili de productie (Directorul de Productie, Directorul de Cont)
- este interlocutorul privilegiat al clientului in legatura cu toate aspectele legate de productie si de raportare, in coordonare cu Directorului de Cont
- are responsabilitatea rezultatelor proiectului: rentabilitate/profit, volum, productivitate, calitate
- analizeaza performantele echipei si stabileste actiunile necesare atingerii obiectivelor proiectului
- gestioneaza planificarea si adapteaza efectivele la volumul de munca real
- coordoneaza evolutia echipei in functie de previziunile clientului, valideaza recrutarile si promovarile
- este responsabil de motivarea, fidelizarea si dezvoltarea competentelor membrilor echipei sale
- furnizeaza elementele necesare calculului primelor de performanta (pentru management si consilieri vanzari)
- furnizeaza elementele necesare facturarii catre client
- genereaza rapoarte de proiect
- participa la vizitele clientilor /potentialilor clienti
- este garant al respectarii proceselor si normelor de calitate ISO 9001:2000 conforme proiectului sau
- se asigura de disponibilitatea mijloacelor de productie (resurse umane, echipamente, baze de date, mijloacele tehnice).


CERINTE

CUNOSTINTE:
Studii universitare
Experienta relevanta in coordonarea unei echipe
Experienta in call center
Cunostinte de Microsoft Office si de telefonie

APTITUDINI:
Foarte bune calitati manageriale
Capacitate de analiza
Simt al organizarii
Dinamism si reactivitate
Simt al responsabilitatii, autonomie
Flexibilitate
Rezistenta la stress
Foarte bune abilitati de comunicare orala si scrisa
Simtul anticiparii si rezolvarii problemelor
Motivatie puternica
Pasiune pentru provocare
Spirit de echipa, disponibilitate


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial atractiv (salariu, prima de performanta, bonuri de masa, asigurare medicala, posibilitate de deplasare in filialele din Maroc sau din Franta).


DESCRIEREA FIRMEI

WEBHELP SA este un grup francez, specializat in outsourcing-ul relatiei client, care are 5000 de salariati, 15 centre de contact in Franta, Romania si Maroc.

WEBHELP SA este singurul operator de centre de contact care are certificarile ISO 9001 si NF 345 Service Centre de la Relation Client.

WEBHELP a fost clasat pe locul 1 in topul celor mai dinamice 500 de companii din Europa de catre BusinessWeek.

Infrastructura de inalta capacitate si fiabila, atentia pentru calitatea serviciilor si politica de Resurse Umane pozitioneaza WEBHELP in topul celor mai importante companii.