Project Manager - solutii IT

Star Storage

06-04-2009 | EXPIRA LA 06-05-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Alocarea optima a resurselor si asigurarea implementarii cu succes a obiectivelor proiectelor (timp, calitate si costuri).
• Supervizeaza activitatile legate de proiect prin monitorizarea directa a activitatii echipelor de implementare tehnice, a consultantilor si a personalului de sprijin.
• Pregateste planurile de activitati si planurile de resurse necesare pentru atingerea obiectivelor proiectelor.
• Monitorizeaza progresul catre atingerea obiectivelor si intocmeste lunar rapoarte privind desfasurarea proiectelor.
• Asigura circulatia informatiei intre diferite arii de activitate printr-o pregatire si participare activa la sedintele legate de proiect.
• Asigura rezolvari pentru probleme in cadrul domeniului avut de autoritate stabilind legaturi cu alte departamente pentru actiuni viitoare si transmitand problemele care ii depasesc domeniul de autoritate Directorului General.
• Urmareste rezolvarea problemelor si transmite problemele nerezolvate Directorului General.
• Justifica orice noi cheltuieli necesare pentru reusita implementarii unui proiect si obtine aprobarile necesare.
• Aproba evidentele necesare pentru asigurarea platii bunurilor si serviciilor achizitionate pentru implementarea proiectelor.
• Selecteaza si recomanda intalniri cu persoane competente sa formeze echipa proiectului si sa implementeze diferitele obiective ale proiectului.
• Motiveaza membrii echipei proiectului prin comunicare regulata cu acestia, prin conducere si prin evaluarea in mod regulat a performantelor acestora.
• Stabileste si asigura organizarea unor programe de pregatire pentru membrii echipei proiectului ce urmaresc cresterea abilitatilor si aptitudinilor de implementare a obiectivelor.
• Asista personalul departamentului Achizitii / Administrativ in achizitionarea de bunuri si servicii necesare pentru fiecare proiect.
• Se asigura de receptia si calitatea bunurilor si serviciilor achizitionate si face recomandari personalul departamentului Achizitii / Administrativ.
• Participa la evaluarea ofertelor in scopul recomandarii celei mai bune solutii de cumparare.
• Face sugestii pentru imbunatatirea proceselor de munca in vederea maximizarii eficientei in atingerea obiectivelor proiectului


CERINTE

- Studii superioare tehnice
- Cunostinte avansate project management;
- Experienta relevanta intr-o pozitie similara: min 3 ani.
- Cunostinte PC: MS Office – nivel avansat.
- Disponibilitate pentru deplasari frecvente.
- Atitudine orientata catre satisfactia clientului.
- Abilitati de organizare, comunicare, negociere.
- Carnet de conducere: categ. B.
- Limbi Straine: Engleza / avansat; Germana / avansat


BENEFICII OFERITE

-Dezvoltare profesionala continua
-Salariu atractiv + schema de motivare
-Posibilitati de afirmare si promovare
-Mediu de lucru modern
-Echipa tanara, dinamica, profesionista

Doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati


DESCRIEREA FIRMEI

Dezvoltare Aplicatii de Business cu functionalitati de: arhivarea si managementul documentelor, workflow, input management pe platforma EMC Documentum - leader mondial in domeniul EMC (Enterprise Content Management)

Compania STAR STORAGE este partener pe partea de dezvoltare solutii software cu companii de top la nivel mondial: EMC (Documentum), IBM (Content Manager, WebSpere), Microsoft, Oracle, Abbyy (OCR)