Project Manager - Solutii Integrate IT

STAR STORAGE SRL

10-02-2007 | EXPIRA LA 16-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Alocarea optima a resurselor si asigurarea implementarii cu succes a obiectivelor proiectelor (timp, calitate si costuri).
- Supervizeaza activitatile legate de proiect prin monitorizarea directa a activitatii echipelor de implementare tehnice, a consultantilor si a personalului de sprijin.
- Pregateste planurile de activitati si planurile de resurse necesare pentru atingerea obiectivelor proiectelor.
- Monitorizeaza progresul catre atingerea obiectivelor si intocmeste lunar rapoarte privind desfasurarea proiectelor.
- Asigura circulatia informatiei intre diferite arii de activitate printr-o pregatire si participare activa la sedintele legate de proiect.
- Asigura rezolvari pentru probleme in cadrul domeniului avut de autoritate stabilind legaturi cu alte departamente pentru actiuni viitoare si transmitand problemele care ii depasesc domeniul de autoritate Directorului General.
- Urmareste rezolvarea problemelor si transmite problemele nerezolvate Directorului General.
- Justifica orice noi cheltuieli necesare pentru reusita implementarii unui proiect si obtine aprobarile necesare.
- Aproba evidentele necesare pentru asigurarea platii bunurilor si serviciilor achizitionate pentru implementarea proiectelor.
- Selecteaza si recomanda intalniri cu persoane competente sa formeze echipa proiectului si sa implementeze diferitele obiective ale proiectului.
- Motiveaza membrii echipei proiectului prin comunicare regulata cu acestia, prin conducere si prin evaluarea in mod regulat a performantelor acestora.
- Stabileste si asigura organizarea unor programe de pregatire pentru membrii echipei proiectului ce urmaresc cresterea abilitatilor si aptitudinilor de implementare a obiectivelor.
- Asista personalul departamentului Achizitii / Administrativ in achizitionarea de bunuri si servicii necesare pentru fiecare proiect.
- Se asigura de receptia si calitatea bunurilor si serviciilor achizitionate si face recomandari personalul departamentului Achizitii / Administrativ.
- Participa la evaluarea ofertelor in scopul recomandarii celei mai bune solutii de cumparare.
- Face sugestii pentru imbunatatirea proceselor de munca in vederea maximizarii eficientei in atingerea obiectivelor proiectului.


CERINTE

- Studii superioare tehnice
- Cunostinte avansate project management;
- Experienta relevanta intr-o pozitie similara: min 3 ani.
- Cunostinte PC: MS Office ¿ nivel avansat.
- Disponibilitate pentru deplasari frecvente.
- Atitudine orientata catre satisfactia clientului.
- Abilitati de organizare, comunicare, negociere.
- Carnet de conducere: categ. B.
- Limbi Straine: Engleza / avansat; Germana / avansat


BENEFICII OFERITE

- Dezvoltare profesionala continua
- Salariu atractiv + schema de motivare
- Posibilitati de afirmare si promovare
- Mediu de lucru modern
- Echipa tanara, dinamica, profesionista

Doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati


DESCRIEREA FIRMEI

PRODUSE SI SOLUTII IT