Project Manager - Solutii Integrate IT

Star Storage

15-08-2007 | EXPIRA LA 14-09-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Alocarea optima a resurselor si asigurarea implementarii cu succes a obiectivelor proiectelor (timp, calitate si costuri).
- Supervizeaza activitatile legate de proiect prin monitorizarea directa a activitatii echipelor de implementare tehnice, a consultantilor si a personalului de sprijin.
- Pregateste planurile de activitati si planurile de resurse necesare pentru atingerea obiectivelor proiectelor.
- Monitorizeaza progresul catre atingerea obiectivelor si intocmeste lunar rapoarte privind desfasurarea proiectelor.
- Asigura circulatia informatiei intre diferite arii de activitate printr-o pregatire si participare activa la sedintele legate de proiect.
- Asigura rezolvari pentru probleme in cadrul domeniului avut de autoritate stabilind legaturi cu alte departamente pentru actiuni viitoare si transmitand problemele care ii depasesc domeniul de autoritate Directorului Project Management Office.
- Urmareste rezolvarea problemelor si transmite problemele nerezolvate Directorului Project Management Office.
- Justifica orice noi cheltuieli necesare pentru reusita implementarii unui proiect si obtine aprobarile necesare.
- Aproba evidentele necesare pentru asigurarea platii bunurilor si serviciilor achizitionate pentru implementarea proiectelor.
- Selecteaza si recomanda intalniri cu persoane competente sa formeze echipa proiectului si sa implementeze diferitele obiective ale proiectului.
- Motiveaza membrii echipei proiectului prin comunicare regulata cu acestia, prin conducere si prin evaluarea in mod regulat a performantelor acestora.
- Stabileste si asigura organizarea unor programe de pregatire pentru membrii echipei proiectului ce urmaresc cresterea abilitatilor si aptitudinilor de implementare a obiectivelor.
- Asista personalul departamentului Achizitii / Administrativ in achizitionarea de bunuri si servicii necesare pentru fiecare proiect.
- Se asigura de receptia si calitatea bunurilor si serviciilor achizitionate si face recomandari personalul departamentului Achizitii / Administrativ.
- Participa la evaluarea ofertelor in scopul recomandarii celei mai bune solutii de cumparare.
- Face sugestii pentru imbunatatirea proceselor de munca in vederea maximizarii eficientei in atingerea obiectivelor proiectului.


CERINTE

- Studii superioare tehnice
- Cunostinte avansate project management;
- Experienta relevanta intr-o pozitie similara: min 3 ani.
- Cunostinte PC: MS Office – nivel avansat.
- Disponibilitate pentru deplasari frecvente.
- Atitudine orientata catre satisfactia clientului.
- Abilitati de organizare, comunicare, negociere.
- Carnet de conducere: categ. B.
- Limbi Straine: Engleza / avansat; Germana / avansat


BENEFICII OFERITE

- Dezvoltare profesionala continua
- Salariu atractiv + schema de motivare
- Posibilitati de afirmare si promovare
- Mediu de lucru modern
- Echipa tanara, dinamica, profesionista

Doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati.


DESCRIEREA FIRMEI

Dezvoltare Aplicatii de Business cu functionalitati de: arhivarea si managementul documentelor, workflow, input management pe platforma EMC Documentum - leader mondial in domeniul EMC (Enterprise Content Management)
Compania STAR STORAGE este partener pe partea de dezvoltare solutii software cu companii de top la nivel mondial: EMC (Documentum), IBM (Content Manager, WebSpere), Microsoft, Oracle, Abbyy (OCR)