PROJECT MANAGER IT - APLICATII WEB-BASED

HR Consultanta

27-04-2007 | EXPIRA LA 27-05-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Elaboreaza si actualizeaza in permanenta planul de proiect: identifica sarcinile, planifica activitatile impreuna cu team leader-ii, organizeaza echipa de proiect;
-Identifica livrabilele proiectului, fazele acestuia, milestones;
-Identifica si analizeaza riscurile si stabileste metode de control pentru cazul in care acestea se manifesta;
-Monitorizeaza derularea proiectului in concordanta cu planul intocmit, cu accent pe calitatea produselor livrate, incadrarea in termene si in bugetul de proiect alocat, urmareste sarcinile contractuale pe timpul derularii proiectului;
-Raporteaza orice tendinta de deviatie de la planul de proiect (buget, timp, calitate), mentionand cauzele si propunand masuri de rezolvare;
-Solutioneaza problemele ce pot aparea din situatii neprevazute si replanifica desfasurarea proiectului, negociaza noile conditii cu clientul;
-Pastreaza permanent contactul cu clientul si ii solicita participarea la desfasurarea proiectului in limitele negociate initial;
-Intocmeste documentatia de proiect conform procedurilor interne;
-Functioneaza ca intermediar intre client si echipa proiectului;
-Comunica eficient cu departamentul comercial pentru clarificarea cerintelor clientilor, estimarea termenelor si bugetelor.


CERINTE

-Studii superioare tehnice sau economice;
-Cunostinte de MS Office, MS Project;
-Abilitati manageriale, organizatorice, de comunicare, negociere, de relationare;
-Abilitatea de a lucra in echipa, leadership;
-Abilitati de rezolvare a problemelor;
-Capacitatea de a respecta termenele limita;
-Capacitatea de a lucra sub stres;
-Abilitati de influenta si persuasiune;
-Grad ridicat de adaptabilitate, inovator, dinamic, perspicace, adaptabil si flexibil;
-Experienta in activitatea de project management de minim 6 luni;
-Atestate certificare project management (PMI/Prince) reprezinta un plus;
-Experienta in lucrul cu aplicatii web-based reprezinta un plus.


BENEFICII OFERITE

-Pachet salarial motivant;
-Bonusuri in functie de realizari;
-Excelente oportunitati de dezvoltare (training initial si traininguri periodice);
-Oportunitatea de a se alatura unui mediu de lucru performant


DESCRIEREA FIRMEI

Peste 230 de specialisti imbina experienta de business cu cele mai performante aplicatii si servicii IT pentru a oferi clientului sisteme bazate pe solutii consacrate si customizate pentru specificul si nevoile sale.

Serviciile oferite pot fi integrate in pachete complexe de solutii « la cheie », care se implementeaza dupa o analiza atenta a obiectivelor si cerintelor de nivel inalt ale Clientului.

Sistec-SBsol isi propune sa ofere clientilor sai o gama completa de solutii informatice pentru afaceri si servicii la standarde inalte de calitate, asigurate de o echipa competenta si motivata.

In momentul de fata, prin serviciile si solutiile oferite, Sistec-SBsol acopera tot ce inseamna solutii si servicii IT.

Cu sediul in Bucuresti si un centru regional la Cluj, Sistec-SBsol are arie de acoperire nationala, prin filialele din principalele orase ale tarii.

Principalele parteneriate: Microsoft Gold Certified Partner, HP Prefferd Partner, SAP, IBM, abas Software Germania, CAS Software Germania, Infomatix Ungaria, Fujitsu Siemens, Delta, Planet, Molex, Supermicro.
(Pentru mai multe informatii: www.sbsol.ro)