Project Manager Instalatii Electrice

BCL Group

28-01-2011 | EXPIRA LA 03-02-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- participarea impreuna cu personalul de vanzari la negocierile precontractuale cu clientii/subcontractori
- initierea proiectului (stabilirea obiectivelor, intocmirea specificatiilor)
- dezvoltarea planul de proiect (identifica sarcinile, planifica activitatile, identifica activitatile critice, evalueaza necesarul de resurse (materiale, financiare si umane) pentru derularea proiectului )
- elaborarea la inceputul proiectului si actualizarea pe parcursul acestuia a planul de risc al proiectului
- organizarea echipei de proiect si repartizearea sarcinilor membrilor acesteia, identificarea si analizarea riscurilor, stabilirea metodelor de control
- optimizarea solutiei tehnice propusa in proiect si aprobarea echipei de executie
- monitorizarea derularii proiectului in concordanta cu planul intocmit, cu accent pe calitatea produselor livrate, incadrarea in termene si in bugetul de proiect alocat; urmarirea sarcinilor contractuale pe timpul derularii proiectului
- raportarea directorului de departament orice tendinta de deviatie de la planul de proiect (buget, calendar,calitate), mentionand cauzele si propunand masuri de rezolvare
- conducerea sedintelelor de bilant intern si cu clientul pentru fiecare proiect pregatind materialele necesare
- intocmirea documentelor finale de receptie, impuse prin metodologia de project management si prin contract, pe faze si pe proiect, si predarea produselor si serviciilor la clienti
- urmarirea, pe parcursul proiectuluia a indeplinirii cerintelor sistemului de asigurare a calitatii
- intocmirea materialul pentru sedinta finala de analiza a eficientei proiectului (indicatori specifici, puncte tari, vulnerabilitati constatate, experienta dobandita, elemente de noutate etc); sustinerea pe baza acestui material a sedintei cu echipa de proiect si difuzarea concluziilor rezultate in urma sedintei tuturor celor interesati.


CERINTE

- Studii superioare tehnice: instalatii, automatizari, electronica, electrotehnica
- Experienta profesionala: minim 5 ani in domeniul managementului de proiect sau in conducerea de proiecte
- Limbi straine: engleza – nivel avansat
- Cunostinte PC: MS Project sau/si Primavera Project Planner si cunostinte avansate de MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Experienta in derularea de contracte FIDIC - constituie avantaj
- Constituie un avantaj conducerea unor proiecte de instalatii electrice de mare amploare.

Clientul nostru este o companie ce oferă antrepriză generală, proiectare şi execuţie în cadrul proiectelor civile si industriale.


DESCRIEREA FIRMEI

B.C.L. GROUP este o firma de servicii resurse umane cu rezultate foarte bune in diverse proiecte pentru numerosi clienti semnificativi in peisajul economic romanesc.