Project Manager - Departamentul de Automatizare in Transporturi

IMSAT SA

18-02-2007 | EXPIRA LA 24-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pozitia se subordoneaza Directorului de Departament si are cel putin 5 persoane in subordine (asistent manager proiect, sefi de santier)

- Este responsabil pentru realizarea proiectelor in conditiile economice, tehnice, administrative, de calitate si de termen prevazute in contractul de executie cu clientul.
- Se implica activ in etapa de ofertare a proiectului, in scopul cunoasterii proiectului, a tehnologiilor care se vor aplica, graficului de executie, conditiilor economico-financiare, conditiilor de contractare.
- Planifica, organizeaza, conduce, coordoneaza, controleaza si evalueaza activitatile desfasurate in scopul realizarii proiectului
- Planifica necesarul de materiale, resurse umane, servicii, etc necesare desfasurarii proiectului; intocmeste graficele de lucrari si urmareste realizarea acestora;
- Urmareste incadrarea in bugetul prognozat si hotaraste care sunt instrumentele necesare incadrarii in acesta
- Asigura interfata cu serviciile conexe (Serviciul de Achizitii si Logistica, Resurse Umane, etc)
- Colaboreaza cu Sefii de Santier, subcontractorii, etc, pentru realizarea proiectului la termen si in parametrii calitativi specificati
- Estimeaza, cuantifica si inregistreaza eventualele devieri de la proiect (specificatii tehnice si economice). Identifica cat mai devreme cauzele si ia masuri pentru rezolvarea lor.
- Semnaleaza din timp managementului executiv al firmei problemele care nu pot fi rezolvate la nivelul managerului de proiect.
- Organizeaza receptia lucrarii in conditiile specificate in contract
- Asigura decontarea lucrarilor si incasarea banilor
- Raspunde de relatia cu clientul in perioada de postgarantie si asigura finalizarea lucrarilor prin recuperarea garantiei de buna executie
- Mentine intr-o maniera proactiva legatura cu clientul si intocmeste raportari pentru acesta si pentru managementul companiei
Se ofera un mediu de lucru profesionist, un pachet salarial motivant si posibilitati de dezvoltare a carierei in functie de performantele obtinute.


CERINTE

Studii tehnice (absolvite); de preferat UPB, facultatea Electrotehnica sau Transporturi; Institutul de Constructii
Experienta de cel putin 5 ani in organizarea si instrumentarea lucrarilor de contructii montaj (industriale, comerciale, administrative)
Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel), module de Management de Proiect sau similare (ex : MS Project sau Primavera)
Engleza nivel avansat
Carnet de conducere cat. B
Spirit organizatoric, seriozitate, capacitate de conducere, bune abilitati de comunicare si relationare ; capacitate de lucru individuala dar si in echipa
Persoana organizata, meticuloasa, proactiva, cu atitudine pozitiva
Rezistenta la stres, disponibilitate la program prelungit si la deplasari


BENEFICII OFERITE

Se ofera un mediu de lucru profesionist, pachet salarial atractiv si posibilitati de dezvoltare a carierei conform performantelor


DESCRIEREA FIRMEI

Integrator de servicii industriale:
- proiecte la cheie in industria cimentului, infrastructura telecomunicatii, echipamente electrice si de automatizari, retele voce-date, sisteme de securitate, confectii si structuri metalice
- antreprenor general constructii civile si industriale