Project Manager- amenajari interioare (spatii de birouri si comerciale))

QLT

29-03-2014 | EXPIRA LA 28-04-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Compania angajatoare activeaza in domeniul amenajarilor interioare. Ofera solutii si servicii complete de inalta calitate in special pentru spatii comerciale si cladiri de birouri.

Compania are in portofoliu cei mai puternici jucatori din RETAIL si nu numai.

Responsabilitati:
Este responsabil pentru realizarea proiectului in conditiile- tehnice, de calitate si de termen prevazute in contractul cu clientul;
Organizeaza, coordoneaza, controleaza si evalueaza activitatile desfasurate in scopul realizarii proiectului;
Se asigura că lucrările sunt executate in conformitate cu documentatia tehnica de executie si în concordanta cu exigenţele beneficiarilor şi termenelor stabilite.
Estimeaza, cuantifica si inregistreaza eventualele devieri de la proiect (specificatii tehnice si economice).
Stabileşte priorităţile zilnice, planifică activitatea de santier si coordonarea furnizorilor.
Intocmeste documentele interne.
Cuantifică gradul de satisfacere a nevoilor clientului.
Coordoneaza şi participa la activităţile legate de analiza cerinţelor clienţilor.


CERINTE

Experienta pe o pozitie similara de min 2-3 ani in amenajari interioare, managementul proiectelor, activitati similare;
Experienta de lucru internationala reprezinta un plus;
Carnet auto ctg B;
Cunostinte de limba engleza la nivel bun/avansat;
Operare PC – MS Office, AutoCad.
Disponibilitate la deplasari in tara si in afara tarii;
Gandire analitica , simt practic dezvoltat , persoana hotarita , dinamica , responsabila;
Rezistenta la stres , capacitate de organizare , planificare si decizie ptr respectarea termenelor de finalizare a proiectelor;
Excelente abilitati de comunicare si abilitati de lucru in echipa.


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial motivant, negociabil in functie de experienta;


DESCRIEREA FIRMEI

Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta.

Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.